AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Jeg gjør det ^^ Anonymkode: 83a01...5e9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Yess, er besatt av hele personen, og aller mest den nydelige fitta hennes😍 Anonymkode: ed6a0...11e 2 2
Mr.SukkerFri Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 (endret) Interssant spørsmål, kor mange familier bor sammen uten følelser pga hus, lån, felles barn og frykt at de ikke finner noe bedre. Det masse styr å dele alt sammen... Endret 8. september 2022 av Mr.SukkerFri
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Jeg har vært sammen med henne siden hun fylte 18 år. Det er rart å tenke på at hun ville vært 17 hvis jeg traff henne bare én uke tidligere. Det er snart 37 år siden. Vi er nå 55, feiret 30 års bryllupsdag i sommer, og har barn på 21 og 24 som har flyttet ut. Jeg kjenner fortsatt sommerfugler i magen når jeg skal treffe henne. Jeg kan fortsatt oppsøke henne i samme hus fordi jeg savner henne, selv om vi var i samme rom for et kvarter siden. Vi kysser hver morgen når vi går til hver vår jobb, ofte med tunge. Vi ligger tett, nakne hver kveld før vi sovner. Jeg kan få ereksjon av bare å tenke på henne. I går hadde vi spontansex på yogamatten hennes midt i stua. Jeg er helt avhengig, fullstendig betatt og elsker henne vilt. Anonymkode: 67088...7a9 3 16 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Mr.SukkerFri skrev (47 minutter siden): Interssant spørsmål, kor mange familier bor sammen uten følelser pga hus, lån, felles barn og frykt at de ikke finner noe bedre. Det masse styr å dele alt sammen... Manipulasjon i forhold er trist bare. Hvis du tenker på press at du er redd for å leve alene. Jeg elsker dama fordi hun er så snill og hyggelig. Vil aldri legge press på henne Anonymkode: 83a01...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Mr.SukkerFri skrev (48 minutter siden): Interssant spørsmål, kor mange familier bor sammen uten følelser pga hus, lån, felles barn og frykt at de ikke finner noe bedre. Det masse styr å dele alt sammen... Men hun er alenemor, men trivelig dame. Anonymkode: 83a01...5e9
Mr.SukkerFri Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært sammen med henne siden hun fylte 18 år. Det er rart å tenke på at hun ville vært 17 hvis jeg traff henne bare én uke tidligere. Det er snart 37 år siden. Vi er nå 55, feiret 30 års bryllupsdag i sommer, og har barn på 21 og 24 som har flyttet ut. Jeg kjenner fortsatt sommerfugler i magen når jeg skal treffe henne. Jeg kan fortsatt oppsøke henne i samme hus fordi jeg savner henne, selv om vi var i samme rom for et kvarter siden. Vi kysser hver morgen når vi går til hver vår jobb, ofte med tunge. Vi ligger tett, nakne hver kveld før vi sovner. Jeg kan få ereksjon av bare å tenke på henne. I går hadde vi spontansex på yogamatten hennes midt i stua. Jeg er helt avhengig, fullstendig betatt og elsker henne vilt. Anonymkode: 67088...7a9 Fantastisk at dere klarte å bevare gløden, måtte være noe ekte fra starten av Endret 8. september 2022 av Mr.SukkerFri 2
Valyria83 Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har vært sammen med henne siden hun fylte 18 år. Det er rart å tenke på at hun ville vært 17 hvis jeg traff henne bare én uke tidligere. Det er snart 37 år siden. Vi er nå 55, feiret 30 års bryllupsdag i sommer, og har barn på 21 og 24 som har flyttet ut. Jeg kjenner fortsatt sommerfugler i magen når jeg skal treffe henne. Jeg kan fortsatt oppsøke henne i samme hus fordi jeg savner henne, selv om vi var i samme rom for et kvarter siden. Vi kysser hver morgen når vi går til hver vår jobb, ofte med tunge. Vi ligger tett, nakne hver kveld før vi sovner. Jeg kan få ereksjon av bare å tenke på henne. I går hadde vi spontansex på yogamatten hennes midt i stua. Jeg er helt avhengig, fullstendig betatt og elsker henne vilt. Anonymkode: 67088...7a9 Så heldig hun er som har en mann som deg som ❤️ Gratulerer med 30 års bryllupsdag. Kjenner jeg blir litt misunnelig 😉
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 11 hours ago, Mr.SukkerFri said: Interssant spørsmål, kor mange familier bor sammen uten følelser pga hus, lån, felles barn og frykt at de ikke finner noe bedre. Det masse styr å dele alt sammen... Eg gjorde det før,no har eg kjæreste som vi bor kvar for oss,vi begge liker det veldig godt👩❤️👨 Fint å savne ho litt også,pluss nor vi er sammen så er vi ekstra gira😋 Anonymkode: 026bc...762
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 Ja eg elsker henne,vi har vert sammen i snart 2 år,bor ikkje i lag men kun 12 min å kjøre. Eg tru faktisk ho er den rette,det har eg aldri følt på i tidligere forhold.4 x damer. Vi koser oss i lag kvar helg å kanskje mitt i uka. Gjensidig respekt å begge har eit ryddig liv å mye nydelig sex hva mer trenger man??👩❤️👨 Anonymkode: 026bc...762
Morpheus Skrevet 9. september 2022 #12 Skrevet 9. september 2022 Ja. Noe så gælig! Om mulig, mer og mer hver eneste dag ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #13 Skrevet 9. september 2022 Ja! Veldig veldig!! Anonymkode: a2714...dd8
Bamseklemmer Skrevet 9. september 2022 #14 Skrevet 9. september 2022 Den gleden har ikke jeg siden jeg er singel, så min neste får gjennomgå mye "Jeg elsker deg"🥰 og det kan vel ikke sies for ofte iflg kvinner😂
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #15 Skrevet 9. september 2022 Nei, hun er min gode venn, men jeg elsker henne ikke. Det har jeg ikke gjort med noen dame. Anonymkode: 5c510...9cb
Maskinfører Skrevet 9. september 2022 #16 Skrevet 9. september 2022 Elsket hun jeg hadde for 11 år siden gjør det ennå og vil for alltid gjøre det
ClausSaus Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 16.07): Jeg gjør det ^^ Anonymkode: 83a01...5e9 Selvfølgelig gjør jeg det. Hun er en bra dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå