AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 En venn/venninne/familiemedlem? Inspirert av en annen tråd. Trenger litt motvekt 😅 Anonymkode: f48d5...6ea
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Ei venninne hjalp meg flytte en gang helt uten at jeg ba om noe, jeg var gravid og alene. Anonymkode: 3af26...ed7 3 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Lagde fest for meg da jeg ble 40 år 🥰 Anonymkode: 72561...2b5 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Fikk en gave sendt i posten etter jeg fikk kreftdiagnose. Anonymkode: 21552...bd6 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Kjøpt bil til meg. Anonymkode: 2417a...0a3 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 (endret) -., Endret 8. september 2022 av Athena Catalina
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 I babyens første leveår, kom en venninne og lagde middag til meg en gang i uken (var alene). ❤️ Anonymkode: 0ca20...efb 10
sstinemor Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 (endret) Da jeg gikk på vgs hadde jeg en venninne som en gang kom kjørende halve byen med favoritt brus og favoritt godt + ordentlig fint kort da jeg hadde en skikkelig jævlig periode. Hadde ikke sagt til noen at jeg hadde det jævlig, hun bare gjetta det fordi jeg hadde vært borte fra skolen uten grunn et par dager. Endret 8. september 2022 av sstinemor 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 En handicappet mann bar insisterte på å bære hjem varene mine fra butikken, i rullestolen sin. En uke etterpå, var han død. Anonymkode: 28a84...85f 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 Vel.. Jeg har fått mye materialistiske gaver (bil, reiser, smykker til mer penger enn jeg tør å tenke på osv..) Men det er egentlig 1 ting som stikker seg ut, og det er fra en periode i livet mitt hvor jeg var helt på felgen - fysisk og psykisk. Jeg følte jeg feilet som menneske, mor, kjæreste, kone, datter, venn.. Vi satt og spiste middag (kjernefamilien), da sønnen min plutselig sa «I dag snakket vi om hva vi var mest takknemlige for i klassens time..jeg svarte at det jeg er mest takknemlig for, er at akkurat du mamma, er mammaen min». Jeg kommer aldri i mitt liv til å glemme de ordene, og den følelsen de ordene ga meg. Det var starten på å finne meg selv igjen ❤️❤️ Anonymkode: 2a462...092 20
Blåjojo Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Har en kompis som ringer og synger bursdagssang til meg hvert år, i tillegg kommer han gjerne med smågaver til meg når vi møtes. De er alltid veldig gjennomtenkt og tilpasset tema, årstid, situasjon. Ellers har jeg en venninne som jeg kan ringe til alle døgnets tider, og det var veldig fint da jeg var alvorlig syk. Men det fineste er nok de komplimentene jeg får fra mine barn, som forteller at jeg har gjort en god jobb som mamma🥰 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 Venninna mi som hjalp meg og lot meg flytte inn hos henne etter et samlivsbrudd, og "reddet" meg fra å måtte flytte inn til mine foreldre som jeg har et destruktiv forhold til. ❤ (Det var midlertidig til jeg fant egen leilighet). Det kommer jeg aldri til å glemme! Mannen min som stod ved min side gjennom en dyp depresjon. Jeg var veldig vanskelig å ustabil og leve med i den perioden, men han var likevel veldig tålmodig og holdt ut. Jeg er virkelig heldig som har en så god og omsorgsfull mann ❤ Anonymkode: b8ed7...a40 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 Det er en liten ting, men jeg fant ut at kjæresten min gir penger til en forening som forsker på sykdom vi har en del av i min familie. Jeg visste ikke dette før jeg så en regning en dag, han har tydeligvis gjort det en stund uten at jeg vet det. Da smeltet hjertet mitt litt Anonymkode: 6eb1a...e3a 2 9 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 To venninner reddet livet mitt, bokstavelig talt. Anonymkode: 4beab...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: To venninner reddet livet mitt, bokstavelig talt. Anonymkode: 4beab...cbc Fortell? Anonymkode: 29a37...cac
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 All den kjærlighet og omsorg jeg fikk av venner og naboer når mannen min holdt på å dø ❤❤ Anonymkode: c4238...5a1 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 Jeg var 100% alene med 2 små barn, og jobbet jo 100%. Så livet besto jo bare av å få barn avgårde på morgningen, dra på jobb, hente i barnehagen, lage middag, noen dager skulle eldste på fritidsaktiviteter. Så var det tid med barna, bade de, få de i seng, så husarbeid, før jeg selv stupte i seng. Så fikk jeg besøk av et familiemedlem, ikke så nær. Og jeg kommer da sliten hjem med 2 barn, og tenker at nå må jeg lage middag til barna og besøket. Men kommer hjem, og det var dekket på spisestuen, middagen var klar og kjøkkenet var vasket. Jeg ble så glad, at jeg begynte å gråte. Anonymkode: c6177...1ce 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #18 Skrevet 8. september 2022 Jeg er gjennom et samlivsbrudd nå og venninner kontakter meg hver dag for å sjekke hvorden det går. Anonymkode: 7448e...b7c 4
Gjest Warrior Skrevet 8. september 2022 #19 Skrevet 8. september 2022 - Vært der for meg uansett hva jeg har gjort og sagt i sinne på mine harde dager. Selv om jeg ikke har fortjent det. Så jeg blir rørt av å tenke på det❤️😢 - Hjulpet meg når jeg har vært veldig langt nede. Fikk hjelp til meg når jeg virkelig måtte ha hjelp men ikke ville se det selv og ikke ville ha hjelp. De gjorde det som var best for meg❤️😢
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #20 Skrevet 8. september 2022 Da lillesøsteren min slapp alt hun hadde i hendene og var sammen med meg og barna mine døgnet rundt da mannen min brått og uventet ble alvorlig syk og døde etter et par dager på sykehus. Anonymkode: 49a41...50c 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå