AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Hvis man i utgangspunktet skulle ha ansvar for å planlegge og tildele oppgaver i en avdeling. Men så baller det på seg og man får mer ansvar for å holde medarbeidersamtaler, følge opp fravær, korrigere, etc. Men kanskje ønsker man ikke det, kan man pålegges det? Anonymkode: b2302...117
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Det kan vel ikke pålegges uten videre. Samtidig er det naturlig at den som planlegger og fordeler oppgaver i en avdeling følger opp de som utfører oppgavene. Synes det høres ut som om mulighetene dine er å finne deg ny jobb eller forhandle fram en bedre lønnsavtale? Anonymkode: 3b110...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå