Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man i utgangspunktet skulle ha ansvar for å planlegge og tildele oppgaver i en avdeling. Men så baller det på seg og man får mer ansvar for å holde medarbeidersamtaler, følge opp fravær, korrigere, etc. Men kanskje ønsker man ikke det, kan man pålegges det?

Anonymkode: b2302...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel ikke pålegges uten videre. Samtidig er det naturlig at den som planlegger og fordeler oppgaver i en avdeling følger opp de som utfører oppgavene.  Synes det høres ut som om mulighetene dine er å finne deg ny jobb eller forhandle fram en bedre lønnsavtale?

Anonymkode: 3b110...f8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...