AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Sånn utenom familie og assistenter i barnehagen (for der er det ingen tilgjengelige). Er det noen som har noen gode tips? Jeg har dessverre ikke mulighet til å slå meg sammen med andre aleneforeldre for å passe hverandres barn, for jeg har rett og slett ikke kapasitet til å passe noen andre i tillegg til min egen 😅 Er vel ikke akkurat sånn at man reklamerer på Finn.no for barnevakt? Hadde vært så fint å finne en student med litt ledig tid på kveldstid - og som evt. kan sitte og lese mens barnet mitt sover - men hvordan i huleste finner man en oppegående person som er interessert i det? Anonymkode: b5696...907
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Jeg la ut på min facebook. Fikk 43 svar med kollegaer som hadde barn/barnebarn eller venner/bekjente som tilbøy seg selv. Folk er utrolig greie å ha med å gjøre. Kjenner jeg noen som har barn eller barnebarn over 16 år som kunne tenke seg en liten jobb som barnevakt til sønnen vår på snart 1 år? Vi skal gifte oss neste år, og da er jo alle i familien invitert i bryllup, så vi trenger en barnevakt han kan bli trygg på. Gjerne være barnevakt innimellom en ukedag eller en lørdagskveld i ny og ne, ta med på lekeplassen osv. Send gjerne melding:) Flott om du bor i xxx Omegn:) Anonymkode: 8c282...61e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Prøv sitly. Ser at de stadig vekk reklamerer på insta. Anonymkode: fab1a...f07
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg la ut på min facebook. Fikk 43 svar med kollegaer som hadde barn/barnebarn eller venner/bekjente som tilbøy seg selv. Folk er utrolig greie å ha med å gjøre. Kjenner jeg noen som har barn eller barnebarn over 16 år som kunne tenke seg en liten jobb som barnevakt til sønnen vår på snart 1 år? Vi skal gifte oss neste år, og da er jo alle i familien invitert i bryllup, så vi trenger en barnevakt han kan bli trygg på. Gjerne være barnevakt innimellom en ukedag eller en lørdagskveld i ny og ne, ta med på lekeplassen osv. Send gjerne melding:) Flott om du bor i xxx Omegn:) Anonymkode: 8c282...61e Kjempefint tips om jeg ikke hadde en veldig begrenset Facebook og kjenner til om de har mulige barnevakter i bakhånd 😅 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøv sitly. Ser at de stadig vekk reklamerer på insta. Anonymkode: fab1a...f07 Ja, har vurdert det, men er litt usikker på om det er trygt? -TS Anonymkode: b5696...907 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Synd da, jeg syns det var tryggest via f.b da visste jeg jo hvem mor eller bestemor er. Har datteren til en kollega som passet han da vi giftet oss i sommer. Har også lastet ned den appen, men jeg følte meg ikke trygg da jeg ikke vet noen ting om de. Anonymkode: 8c282...61e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå