Gjest Chicchi Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 (endret) Jenta mi er 11 mnd. Frem til for to uker siden, ble hun alltid sprudlende glad når jeg kom inn i et rom og krabbet så fort hun kunne bort til meg for å gi klem og kos. Hun pleide alltid å gråte hvis jeg forlot et rom også (akkurat det var litt frustrerende for oss begge, da). Hun var generelt veldig mammadalt. Ofte var det også bare meg som fikk roe henne ned når hun var overtrøtt og lignende. Jeg sluttet å amme da hun var 10 mnd, men merket ingen særlig forskjell på oppmerksomhet etter det. Men så snudde det på en femøring! Plutselig er jeg ikke så stas lenger, uten at jeg har gjort noe annerledes. Nå er det pappaen hun oppsøker oftere. Vi er like mye hjemme begge to, da den som ikke er i permisjon har hjemmekontor og vi bytter på å passe henne. Hva skjer? Er dette tidlig løsrivelse fra mamma "Kald" er ikke riktig ord, for hun er fortsatt glad når hun ser meg, men ikke på det voldsomme nivået hun var før. Flere som har opplevd dette? Endret 8. september 2022 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Chicchi skrev (Akkurat nå): Jenta mi er 11 mnd. Frem til for to uker siden, ble hun alltid sprudlende glad når jeg kom inn i et rom og krabbet så fort hun kunne bort til meg for å gi klem og kos. Hun pleide alltid å gråte hvis jeg forlot et rom også (akkurat det var litt frustrerende for oss begge, da). Hun var generelt veldig mammadalt. Ofte var det også bare meg som fikk roe henne ned når hun var overtrøtt og lignende. Jeg slutter å amme da hun var 10 mnd, men merket ingen særlig forskjell på oppmerksomhet etter det. Men så snudde det på en femøring! Plutselig er jeg ikke så stas lenger, uten at jeg har gjort noe annerledes. Nå er det pappaen hun oppsøker oftere. Vi er like mye hjemme begge to, da den som ikke er i permisjon har hjemmekontor og vi bytter på å passe henne. Hva skjer? Er dette tidlig løsrivelse fra mamma "Kald" er ikke riktig ord, for hun er fortsatt glad når hun ser meg, men ikke på det voldsomme nivået hun var før. Flere som har opplevd dette? Dette er heelt normalt, pappajente noen dager, så deg igjen........hilsen trebarnsmor Anonymkode: 9b344...970 2
Gjest Chicchi Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er heelt normalt, pappajente noen dager, så deg igjen........hilsen trebarnsmor Anonymkode: 9b344...970 Men jeg trodde det skjedde mye senere? Hun er jo ikke året engang. Ikke at jeg motsier deg, altså. Jeg er bare litt overrasket over at det kom så brått på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå