Gå til innhold

Rar katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke ha foreksempel undertøyskuffen eller et av de nederste kjøkkenskapene åpent. Men hender jo at jeg glemmer. De gangene jeg har glemt å lukke igjen så har han rotet ut alt. Var ute en liten tur en gang og når jeg kom inn hadde pus vært i undertøyskuffen og dratt alt utover gulvet 😸 Han har også dratt ut ting fra et av de nederste kjøkkenskapene. Inni der er det tørrvarer. Flere som har sånne katter? Hvorfor gjør de egentlig dette? Nysgjerrighet eller tror de at de jakter på noe kanskje? Osv…

Anonymkode: 07560...dab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kattunge er slik, hvor gammel er katten?

Anonymkode: 3ee02...424

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min kattunge er slik, hvor gammel er katten?

Anonymkode: 3ee02...424

Å sikkert søt 😻 Min er to år.

Skrevet

Sikkert nyskjerrig 😸

Skrevet

Åee....sånn var min også,hun ble 15 år,en lien rampekatt,min hadde det som hobby,koste seg😹

• Hjerte 1
Skrevet
Velinda skrev (13 minutter siden):

Åee....sånn var min også,hun ble 15 år,en lien rampekatt,min hadde det som hobby,koste seg😹

😻😸

Skrevet

Min dro alle klær fra skittentøyet ut på stua om jeg jobbet overtid. Den savner deg når du er vekke og vil ha noe som lukter «deg».

Anonymkode: 280fa...f9d

• Liker 1
Skrevet

Katter har noen merkelig innfall innimellom. Sure sokker, de kan f.eks bæres rundt og gjemmes over alt. 

Anonymkode: 1c049...11b

• Liker 1
Skrevet

Slett ikke unormal katteoppførsel. Min er helt ram på å gjøre slike ting, og han er i tillegg god på å åpne skuffer og skapdører. Han herjet også i bokhylla mi en periode, det har han heldigvis gitt seg med (alle bøker lå på gulvet hver dag…). 

Anonymkode: 72204...9a7

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Samme gjør pusene mine også :) har helt slutta med å legge klærne i skapene :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...