Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler sånn på at jeg burde likt gaming men jeg liker det ikke og typen min liker det.
Han interesserer seg for d meste som jeg driver med men jeg klarer ikke d samme for hans gaming. 

Vi er for det meste sammen så d er ikke d. 

Anonymkode: 35357...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du like noe bare fordi han liker det? Du er ikke han, du er deg, dere er to forskjellige individer

Anonymkode: e38f7...df0

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle typer spill er for alle altså :)

Har han og dere prøvd noen spill som passer mer for et par? Sånne som er mer bare for gøy, og ikke så seriøst.

Liker ikke skytespill selv. Men vi har noen andre som jeg også synes er morsomt, for ei stund innimellom.

Anonymkode: 9323a...d2e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Føler sånn på at jeg burde likt gaming men jeg liker det ikke og typen min liker det.
Han interesserer seg for d meste som jeg driver med men jeg klarer ikke d samme for hans gaming. 

Vi er for det meste sammen så d er ikke d. 

Anonymkode: 35357...531

Skjønner deg godt.

Her i huset er det unga som «gamer».

Anonymkode: 6a98a...c13

Skrevet

Er da helt greit at du ikke liker gaming.  Man må ikke like alt den andre liker :)

Skrevet

Man finner ikke kjæreste for at man skal gjøre alt sammen. Det finnes f.eks par hvor han snekrer og mekker bil og hun strikker og fotograferer. Og så kan de jogge sammen og tapetsere sammen. Og hun kan fotografere med venninner mens han mekker bil med en kompis.

Man MÅ ikke gjøre alt sammen 😊 Man passer sammen selv om man ikke har 100% samme interesser

Anonymkode: b2081...983

• Liker 1
Skrevet

Liker du generelt ikke gaming, eller liker du ikke at han gamer?

Det er ikke et must å like alt den andre parten liker. Jeg liker ikke alt samboern min liker, men vi har gaming, anime og musikksmak som fellesinteresser. 

Og om du vil prøve å interessere deg for gaming, hør med han hva han spiller som man kan spille 2-player på. 
Jeg og samboer syns puzzlegames er gøy, som Portal, It takes two osv. Nå spiller vi sea of thieves å storkoser oss. 
Men også innen gaming er det forskjellige preferanser. Han liker skytespill, jeg liker horror, osv. 

Skrevet
Tuppeluri skrev (På 10.9.2022 den 12.15):

Liker du generelt ikke gaming, eller liker du ikke at han gamer?

Det er ikke et must å like alt den andre parten liker. Jeg liker ikke alt samboern min liker, men vi har gaming, anime og musikksmak som fellesinteresser. 

Og om du vil prøve å interessere deg for gaming, hør med han hva han spiller som man kan spille 2-player på. 
Jeg og samboer syns puzzlegames er gøy, som Portal, It takes two osv. Nå spiller vi sea of thieves å storkoser oss. 
Men også innen gaming er det forskjellige preferanser. Han liker skytespill, jeg liker horror, osv. 

Jeg er ikke noe glad i gaming generelt synes det er kjedelig. 

Skrevet

Jeg og eksen min hadde noen felles interesser. Han likte også gaming, det gjorde ikke jeg. Men vi var jo ikke sammen hele tiden, så han kunne jo game mens jeg holdt på med mine interesser som han ikke brydde seg om.

Anonymkode: b2081...983

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...