Gå til innhold

Håndkletørker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt håndkletørker, men er litt fristet. Men det er noe jeg lurer på. Bruker dere den bare når håndklærne skal tørkes, eller er det håndklærnes permanente plass? Hvis man er en familie på fire, gjør det da noe om håndklærne henger delvis over hverandre?

Anonymkode: 4943d...e49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser egentlig ikke poenget? 

etter at håndklær (eller andre klær, for den saks skyld) blir vakset, så henges det selvfølgelig til tørk på et helt vanlig tørkestaiv. Når tingene har tørket ordentlig, så er det selvfølgelig bare å brettes sammen, og legges i et passende skap. Det må gå virkelig mange sånne håndklær i et hjem, hvis dere risikerer å gå helt tomme for håndklær = sånn at håndklærne deres må tørkes raskest mulig på sånn tørker. 

:bolledeig: 

Anonymkode: df5a9...a1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser egentlig ikke poenget? 

etter at håndklær (eller andre klær, for den saks skyld) blir vakset, så henges det selvfølgelig til tørk på et helt vanlig tørkestaiv. Når tingene har tørket ordentlig, så er det selvfølgelig bare å brettes sammen, og legges i et passende skap. Det må gå virkelig mange sånne håndklær i et hjem, hvis dere risikerer å gå helt tomme for håndklær = sånn at håndklærne deres må tørkes raskest mulig på sånn tørker. 

:bolledeig: 

Anonymkode: df5a9...a1e

Det er jo fordi vi ikke vasker håndklærne etter hver gang, men vil de skal tørke opp før neste dusj :)

Anonymkode: 4943d...e49

• Liker 2
Skrevet

Vi henger opp når det vi har dusjet, og lar de henge til neste dusj. Men nå er vi kun to voksne personer.

Anonymkode: 75ee0...ba0

Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst på håndkletørker, det er utrolig digg spesielt på vinteren med varme håndklær :) Sikkert litt unødvendig luksus mener noen, men jeg ser absolutt verdien i det. Og om dere er flere som bor sammen må det jo være praktisk. 

Anonymkode: dc060...539

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...