AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Jeg heier på nye flyselskap, som kan være med på å holde prisene konkurransedyktige. Derfor synes jeg Flyr er et friskt pust. Derimot er kundeservicen deres like ræva som alle andres. Makan til sure og lite imøtekommende personer skal du lete lenge etter. De ordner det du ber om, men du sitter igjen med en følelse om at du har ødelagt dagen deres. Skjerp dere, Flyr!!! Anonymkode: 7f335...466 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 De er iallefall Norske, du slipper å holde språkkurs samtidig. Kanskje du fikk en person med en dårlig dag. Anonymkode: 9a22b...6db
Jdz Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Jeg har ikke så mye erfaring med de enda, men har hørt mye bra om kundeservicen deres og håper derfor det er plass til de i det norske markedet. Nå som SAS går hardt inn for å konkurrere med Norwegian om dårligst mulig kundeservice bør det være rom for et selskap som faktisk hører på kundene sine.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Har sittet to timer i chatkø uten å komme frem i dag. Hvordan får man kontakt. De skylder meg 5000... 🙄 Anonymkode: 36307...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå