Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt veldig kort hår, men har nå vært flink og spart til skulderlangt hår.

Med kort hår er jo valget med frisyrer ganske enkelt - voks og rufs ivei :)

....nå har jeg da et "problem":

Skal på julebord neste helg. Skal ha på meg en røff, halterneck-kjole (tror det staves slik), og har lyst til å sette opp håret for første gang i mitt liv :)

Hvordan sette opp et halvlangt hår???? noen linker?? Jeg har altså null peiling på dette, så hvis noen har tips som er enkle å få til, ville jeg blitt veldig glad!!

Evt. hvis det blir total krise, hvor mye koster det å gå til frisøren og få det satt opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skulderlangt hår og skal jeg sette det opp gjør jeg enten... Bruker voks for å få håret til å forme seg lettere. Så bruker jeg små klyper (som helst ikke skal syns så godt...) til å sette opp håret litt tilfeldig, gjør ikke noe om det ikke er så stramt da.. Det skal være litt uryddig på en måte...

Eller så setter jeg det stramt opp i en klype. Da en større klype da selvfølgelig.

Når jeg bruker de små klypene trenger man jo ikke sette opp alt håret heller.. Kan noe falle fritt. Men vær påpasselig så det ikke blir fjortis... Jeg bruker som sagt nøytrale klyper som helst ikke skal syns så godt og bruker færrest mulig, prøv å "gjem" klypene under håret. Jeg har så tykt hår at for meg er hvertfall ikke dette noe problem.

Skrevet

Har overhodet ikke peiling på hvor mye det koster hos frisør...

Skrevet

Kommende helg skal jeg sette opp håret mitt hos frisør i forbindelse med julebord. Jeg har hår til midt på stumpen, og betaler ca 700,- Verd hver enese krone ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...