Gå til innhold

Hvordan gå over til "naturlige bryn" fra ganske harde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har i flere år tegnet på meg nokså harde bryn, rett og slett fordi jeg har likt det (cirka siden jeg var 15 år).

Har nå passert 27 år, og føler/vet at det ikke passer meg så godt lengre og vil gjerne gå tilbake til litt mer naturlige bryn. Jeg lurer på hvordan jeg kan "venne" meg på det? Er så vant til den "harde looken" når jeg sminker meg at det er kjempe uvant å ikke skulle fylle inn brynene hardt med brynspenn. Bruker per i dag NYX eyebrow powder pencil, i fargen Taupe.

Sminker øynene nokså hardt også (løsvipper og sort eyeliner), er sjeldent jeg har kun mine naturlige vipper.

Er litt rådløs, har ikke fulgt med "utviklingen" i sminketeknikk i det hele tatt 😂 Bor i en liten bygd hvor nærmeste "by" er 2 timer unna, så kan ikke dra dit for å få hjelp fra salong med det første.... Brynene mine er nokså nappet og skjært. Ikke syltynne, men er ikke mye hår heller.

Anonymkode: 7773b...97f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm hvis ikke det er mye hår på det så er jo farging ikke så mye vits.. så det er nok det første jeg ville sluttet med, å nappe de bort. La de gro ut litt og napp bare det som vokser vilt, også farge de litt? Ville kanskje også kjøpt meg en micro pen med flere "strøk" som tegner på hår i stedet harde linjer. 

Anonymkode: 57a52...712

Skrevet

Microblading!

Jeg har mange kunder som har tegnet på sterke/mørke bryn og som ønsker forandring.

Microblading er en semi tatovering som ser veldig naturlig ut og vi tilpasser farge etter hårfarge og hud.

Det holder i ca ett år før man må ta påfyll.

Anonymkode: 55848...fc2

Skrevet

Bare gå noen uker uten så blir du vant til det :)

Skrevet

Bare slutt å fjerne hår? 

Anonymkode: 22f63...4c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...