Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en samboer som tenner på at jeg har sex med andre.

Har da funnet meg en "fast" kompis som jeg møter med ujevne mellomrom, da hos oss eller han. Møtte han på nett og visste ingenting om han første gangen vi hadde sex.

Men det viser seg at han er en gift mann, vært det i mange år. De har barn sammen og han lever et "dobbeltliv". Jeg får dårlig samvittighet mtp kona hans som er uvitende om dette, men både han og min samboer mener at dette ikke er min sak.

Synspunkter?

Anonymkode: 30a20...7c3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke greit. Hadde han vært ærlig med kona slik du er med din mann hadde det vært en annen sak. Å være med på utroskap derimot er aldri greit.

Anonymkode: 42473...dc1

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

En ting er sikkert, du må ta et standpunkt. Enten puler du videre uten å tenke noe mer over det, eller så avslutter du dette. Det dårligste alternativet er å ha sex med bismak. 

Anonymkode: e035c...898

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Så lenge mannen din mener det er en "ikke-sak", så er det ikke noe du skal tenke på. 

Anonymkode: 85891...ce5

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok i ditt tilfelle funnet en annen. Hvem vil pule på et utro svin?

Anonymkode: 65a88...9eb

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde nok i ditt tilfelle funnet en annen. Hvem vil pule på et utro svin?

Jeg skal jo bare ha sex med han, jeg driter i om han er gift, sånn for min del. Men tenker jo på kona, bør jeg avslutte det for hennes del?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg skal jo bare ha sex med han, jeg driter i om han er gift, sånn for min del. Men tenker jo på kona, bør jeg avslutte det for hennes del?

Ja det synes jeg så absolutt! Finnes da nok karer der ute å ta av, hvor man ikke er delaktig i å ødelegge et annet liv. Synes det er kjempebra du tenker på henne, selv om du ikke skylder henne noe.

Handler om å være et medmenneske og et godt et ❤️

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, for sannheten kommer alltid for en dag og vil du da stå midt i en konfrontrasjon med kona hans ? Jeg hadde knust elskerinna psykisk og fysisk hvis mannen hadde gjort noe sånt. Og han og, og kasta han på hue og ræva ned til hælvete. Eier du ikke skam over p hore rundt på en gift mann? 

Anonymkode: c0a2c...86b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, for sannheten kommer alltid for en dag og vil du da stå midt i en konfrontrasjon med kona hans ? Jeg hadde knust elskerinna psykisk og fysisk hvis mannen hadde gjort noe sånt. Og han og, og kasta han på hue og ræva ned til hælvete. Eier du ikke skam over p hore rundt på en gift mann? 

Anonymkode: c0a2c...86b

Vel, jeg tar ikke betalt for det, så å hore rundt gjør jeg ikke. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Et godt menneske hadde avsluttet dette.

Så er det opp til deg å velge om du er det eller ikke....

Anonymkode: 9b755...d5c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du spør oss om. Noen mennesker hadde hatt et problem med dette, andre ikke. Vi kan ikke svare for deg. Det er du som skal leve med dette, ikke vi.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er umoralsk og bedritent av deg å ligge med en gift mann som ikke er i et åpent forhold, ja.

Anonymkode: 82d6f...865

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en samboer som tenner på at jeg har sex med andre.

Har da funnet meg en "fast" kompis som jeg møter med ujevne mellomrom, da hos oss eller han. Møtte han på nett og visste ingenting om han første gangen vi hadde sex.

Men det viser seg at han er en gift mann, vært det i mange år. De har barn sammen og han lever et "dobbeltliv". Jeg får dårlig samvittighet mtp kona hans som er uvitende om dette, men både han og min samboer mener at dette ikke er min sak.

Synspunkter?

Kommer an på hvor enkel man er i hue.  Er man tålig oppegående (med samvittighet og moral) så ønsker man ikke å være utro og heller ikke være en del av andres utroskap. Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg osv.

Jeg syns også man er rart skrudd sammen hvis man blir sjekket opp av en gift mann/dame  - som man vet er gift - og likevel syns personen er så attraktiv og flott. Personen kunne jo like gjerne holdt en plakat hvor det sto "btw. jeg har ingen samvittighet, ingen problemer med løgn, ingen problemer med å utsette kona hjemme for sykdommer, og takler dobbeltlivet verdig en psykopat" - tuuuurn on :roll:

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Finn deg en singel ff eller en som er i åpent forhold.

Anonymkode: c5f0d...93f

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke, om ikke mannen bryr seg. Jeg tenker det er hans problem. Det er han som er utro! 

Derimot, når jeg møtte en som jeg kjente litt og visste at han var egentlig en trofast fyr som var veldig fristet til å ligge med meg, da ville jeg ikke. Da hadde jeg fått dårlig samvittighet. Fordi jeg vet at han hadde hatt det etterpå og kanskje angret. Muligens hadde han angret så at han fortalte kona osv. drama nei takk. 

Anonymkode: 136f6...2d6

• Liker 2
Skrevet

Jeg bare lurer på hvorfor du har sex med en gift mann fordi samboeren din tenner på det.. (har dessverre litt erfaring og sleit skikkelig etterpå, man kan føle seg veldig utnyttet etter hvert) Men, hvis du i dypet av ditt hjerte kjenner at dette er helt greit, for deg så fortsett å undertrykk dine ekte men undertrykte følelser. Kona trenger du ikke tenke på, mannen finner sikkert en ny når du får nok (eller har allerede andre i tillegg til deg, kanskje han har trippel eller kvadruppelliv- endel menn har ikke problem med det.)

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvsagt skal du la være det der. Hadde jeg kjent dette paret, hadde jeg gitt konen beskjed hva den drittsekken av en mann og deg driver med.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Drit i det, hans problem uansett🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f7f20...25f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ganske utrolig at både TS og samboer lider av moralsk dysleksi. At det å medvirke til urett (her utroskap) er uetisk har det vært enighet om siden antikken. Selv små barn forstår normalt det.

Anonymkode: d4837...72b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En ting er sikkert, du må ta et standpunkt. Enten puler du videre uten å tenke noe mer over det, eller så avslutter du dette. Det dårligste alternativet er å ha sex med bismak. 

Anonymkode: e035c...898

Hva slags råd er dette? Er det viktigere å ta et standpunkt enn å oppføre seg anstendig?

Anonymkode: d4837...72b

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...