AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Heisann! jeg mener barnevernet blir fremstilt på en veldig dårlig måte i media, hva mener dere om dette? Barnevernet er jo ikke et system som bare tar barn ut av familier uten grunn, de er her som et støtteapparat. Anonymkode: 8d10d...248
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Hvor mange tråder om barnevernet skal du lage ? Anonymkode: fa872...e22 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Ikke bry deg om media Anonymkode: 29875...f7c
JegMotStrømmen Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Jeg mener at media er til for å peke på det som ikke er bra, sånn at det kan bli bedre. Barnevernet som alle andre instanser som jobber med mennesker, har aldri vondt av å bli bedre. Om det som ikke er bra ties ihjel, så blir det heller ikke bedre. Håper virkelig media fortsetter å spa fram de råtne eplene. 1 1
Larskors Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 JegMotStrømmen skrev (15 minutter siden): Jeg mener at media er til for å peke på det som ikke er bra, sånn at det kan bli bedre. Barnevernet som alle andre instanser som jobber med mennesker, har aldri vondt av å bli bedre. Om det som ikke er bra ties ihjel, så blir det heller ikke bedre. Håper virkelig media fortsetter å spa fram de råtne eplene. Ja, det er fint at de kan få frem slike historier, men det burde også være mer fokus på de bra tingene som barnevernet gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå