Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 28 uker. Det er vondt å snu seg, jeg føler meg urolig i kroppen og jeg må på do hundre ganger føles det ut som. Finnes det NOE som kan hjelpe meg med å sove? Eller må jeg bare forvente at det er sånn det vil være fremover?🙈 

Anonymkode: 64024...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du noe form for bbhug me /gravid pute mellom bena? 

Sov på venstre siden. Høyre siden ligger det en stor blodåre. Jeg blir mye mer urolig når jeg ligger på den siden. 

Fra uke 28 måtte jeg også gradvis øke antall puter slik at jeg nå sover mer oppreist med hele overkroppen (uke 40 idag). 

Anonymkode: 21f5e...f31

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bruker du noe form for bbhug me /gravid pute mellom bena? 

Sov på venstre siden. Høyre siden ligger det en stor blodåre. Jeg blir mye mer urolig når jeg ligger på den siden. 

Fra uke 28 måtte jeg også gradvis øke antall puter slik at jeg nå sover mer oppreist med hele overkroppen (uke 40 idag). 

Anonymkode: 21f5e...f31

Jeg får heller ikke til og ligge flatt (uke 35). Må ligge i en slags sittende posisjon og da finner jeg roen :) 

Anonymkode: 63905...756

Skrevet

Man sier at det er kroppens måte å forberede deg på de neste tre årene på....

Neida.

Store puter og annet som bygger opp, støtter rygg, skiller bein.... Heve/senge seng er gull, og er med tanke på hvor mange timer man bruker i senga så uendelig verdt det.

Anonymkode: 70ae5...507

Skrevet

Sett på denne ; 

Du får sove og får mer energi dagene etterpå. 

Anonymkode: 3b4e4...6be

Skrevet

Prøv magnesium på kveldene, og hvis du har en stressless/godstol så kan det hjelpe å sove i den.

Magnesium during pregnancy is important for almost every system in your body – and your baby's body. Depending on your age, you need anywhere from 350 to 400 milligrams of magnesium every day while you're pregnant.

Anonymkode: 12425...acc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...