AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 For noen år siden kikket jeg på noen hus, jeg fikk noen kataloger tilsendt fra forskjellige leverandører osv. Det var ett hus spesielt jeg falt for så jeg klippet det ut til jeg skulle få råd til å bygge noe eget. Jeg bare finner ikke igjen hvem som sto bak den katalogen. De hadde masse flotte hus og om jeg husker rett så kalte de opp husene sine etter norske byer; Stavanger, Bergen, Trondheim osv Noen som kjenner igjen dette huset og vet hvem som står bak: Anonymkode: 6f2dd...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Dette er nok et Murgaardhus, de holdt til i Ålesund. Men det firmaet tror jeg ikke eksisterer lenger. Anonymkode: 8c58b...53a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 http://www.husleverandorer.no/index.php?leverandor=murgaardhus Murgaardhus eksisterer ikke lengre, men for en god del år siden ble de overtatt av Håndverksmur AS Anonymkode: 31878...6c8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Tusen takk for svar begge to. Murgaardhus hørtes kjent ut, ja. Når jeg blir millionær går det sikkert an å få det laget ut fra tegning hos noen andre. *drømmer* Anonymkode: 6f2dd...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå