AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Kan det ha noe for seg, gammeldagse avisannonser eller lignende? Tenker nå når prisene stiger og alt blir dyrere, at det kanskje er barnefamilier som vil ha det romsligere økonomisk? Er så livende redd for å ikke få solgt, så tenker på alle mulige eventualiteter før salget. Jeg har "råd" mtp egenkapital å selge for 200-300 under takst, men kunne så absolutt trengt pengene selv og håper å få solgt til takst. Anonymkode: b9fb2...331
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Jeg tenker at dette blir «støy». Hvis noen vil flytte til Hamar fra Oslo så letter de jo etter boliger i Hamar. Er boligen din SVÆRT unik så hadde det kanskje hatt noe for seg men færreste boliger i Norge har dette unike. Anonymkode: af1b9...919 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Om det er noen i Oslo som kan tenke seg å flytte til Hamar, så bruker de nok Finn og ser på boliger på Hamar. Anonymkode: fc9b0...1bb 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Er ikke slik annonsering veldig dyrt? Jeg er litt enig med vedkommende over: Oslofolk som søker etter boliger i Innlandet vil finne din uansett. Anonymkode: d759d...669 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Hvis du skal annonsere i papiravis tenker jeg det er bedre å annonsere i lokalaviser på Østlandet enn feks Aftenposten. Finn strekker jo ut til mange, og meglerfirmaer har jo sine algoritme knep der for å nå ut til flest mulig. Bruk heller penger på det tenker jeg. Anonymkode: 85ac1...65f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Tusen takk for svar! Da legger jeg bort den ideén Anonymkode: b9fb2...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå