AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 hei er kvinne på 27 har slitt med dating siden jeg var 25. finner bare ingen som jeg synes passer meg sikkert massevis av bra menn, men en merkelig grunn varer det ikke lenge også er det veldig mange som er rett på sak når det gjelder å samleie, det er jeg ikke interessert i, vil liksom ikke gi meg selv til fremmede menn for at de skal ha det godt i noen minutter men jeg lengter etter nærhet. jeg har en veldig god venn, kjent han siden siden vgs. kunne gjerne gått inn i forhold med han, men han har kjæreste. derfor tenkte jeg at vi kunne være venner med noen ekstra goder siden jeg stoler på han, men vet bare vet ikke hvordan jeg tar det opp. viste meg naken for han da jeg inviterte han på middag hos meg forrige helg, men det ble så kleint. han tok av seg ikke klærne og det var kjempe flaut. noen ideer? Anonymkode: 7a0ba...60e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Du kan ikke bli friends med benefits med en du kunne blitt kjæreste med. Hele konseptet med friends med benefits er at man kun ser hverandre som venner og ikke får følelser og tanker om noe mer. Du er også nødt til å respektere at han ikke vil. Han er opptatt og har kjæreste og han avviste deg når du blottet deg for han. Respekter det og hold deg unna Anonymkode: 72356...4c9 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 0/10. For opplagt trolletråd. Prøv igjen. Anonymkode: f91d5...c49 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå