Gå til innhold

Neglelakkfjerner stinker ut badet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny neglelakkfjerner uten aceton lukter helt forferdelig og stinker ut badet mitt i et par dager etter fjerning av neglelakk. Jeg har dessverre ikke vindu på badet mitt! 

Er Dr. Greve neglelakkfjerner jeg har

Hva gjør dere for å fjerne lukta etter fjerning av neglelakk?

Anonymkode: 23635...88c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LUFTER ! 

Har et par neglelakkfjernere som lukter helt gruusomt..

Må lufte leenge etterpå..

Skrevet

Da fjerner du neglelakken et annet sted enn på badet, da? Et rom med vinduer. Stuebordet for eksempel. Der kan du lufte godt etterpå.

Når jeg driver med neglelakk etc (som kan smitte av på bordet) legger jeg et reklameblad som underlag, for da kan jeg søle litt uten at det gjør noe :- )

Jeg trekker også bomullsdotten med neglelakkfjerner i do, for at den ikke skal ligge og stinke i søppelkassen i en halv evighet.

Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Da fjerner du neglelakken et annet sted enn på badet, da? Et rom med vinduer. Stuebordet for eksempel. Der kan du lufte godt etterpå.

Når jeg driver med neglelakk etc (som kan smitte av på bordet) legger jeg et reklameblad som underlag, for da kan jeg søle litt uten at det gjør noe :- )

Jeg trekker også bomullsdotten med neglelakkfjerner i do, for at den ikke skal ligge og stinke i søppelkassen i en halv evighet.

Det har hendt at jeg også har dratt den ned i do,men det er visst ikke helt bra å spyle de ned..

Går ut i søpla med de,med en gang jeg er ferdig🤗

Skrevet
flusa skrev (10 minutter siden):

Det har hendt at jeg også har dratt den ned i do,men det er visst ikke helt bra å spyle de ned..

Går ut i søpla med de,med en gang jeg er ferdig🤗

Ja, jeg vet det, men jeg er så streng og flink til å aldri trekke ned noe annet i do enn "menneskelig avfall" og dopapir, at jeg tenker en lusen bomullsdott en sjelden gang fra meg må være greit... 😛 

• Liker 1
Skrevet

Jeg setter meg på verandaen. Jeg tenker det umulig kan være bra å puste inn noe som lukter så sterkt og løser opp lakk.

Anonymkode: 7dd18...066

• Liker 1
Skrevet

Kast i hvert fall ikke bomullen i søpla. Jeg hiver den rett i ovnen og tenner på den med en gang, uansett årstid 😃brenner godt! 

• Liker 3
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (28 minutter siden):

Kast i hvert fall ikke bomullen i søpla. Jeg hiver den rett i ovnen og tenner på den med en gang, uansett årstid 😃brenner godt! 

Det er fin opptenning😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...