Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg litt testegal og testet etter el tre ganger, for kjente på kroppen at el var på vei. På morgen og ettermiddag var testene negative, mens i går kveld rett før jeg skulle legge meg var den plutselig positiv (rosa cb digital). I dag tidlig når jeg testet var den plutselig negativ igjen. Kan jeg virkelig ha hatt så kort LH topp? Eller tror dere testen i går kveld viste feil? 

Anonymkode: 4d862...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I går var jeg litt testegal og testet etter el tre ganger, for kjente på kroppen at el var på vei. På morgen og ettermiddag var testene negative, mens i går kveld rett før jeg skulle legge meg var den plutselig positiv (rosa cb digital). I dag tidlig når jeg testet var den plutselig negativ igjen. Kan jeg virkelig ha hatt så kort LH topp? Eller tror dere testen i går kveld viste feil? 

Og mener selvfølgelig ikke lav LH topp, men kort 🙈

Skrevet

Hm så rart, den var veldig kort da. Hvilken syklusdag er du på og når pleier du normalt ha el? Sjekket du tapp og slim ?

Skrevet
Laura80 skrev (53 minutter siden):

Hm så rart, den var veldig kort da. Hvilken syklusdag er du på og når pleier du normalt ha el? Sjekket du tapp og slim ?

Jeg er på CD14 i dag, pleier å ha det litt senere, men syklusen er litt ute av balanse etter MA i sommer. Har både slim og el smerter, men har ikke sjekket tapp (det har jeg aldri gjort før, så har ikke noe å sammenligne med). Tror bare jeg har kommet frem til at den har vært i natt/ idag ish, og så heldigvis la vi inn aksjer både i går og i dag 😊 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er på CD14 i dag, pleier å ha det litt senere, men syklusen er litt ute av balanse etter MA i sommer. Har både slim og el smerter, men har ikke sjekket tapp (det har jeg aldri gjort før, så har ikke noe å sammenligne med). Tror bare jeg har kommet frem til at den har vært i natt/ idag ish, og så heldigvis la vi inn aksjer både i går og i dag 😊 

Ja sikkert det lureste, sikkert el :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde det før, hatt masse sykluser hvor akkurat det der har skjedd. Har blitt fulgt opp hos gyn som bekreftet EL. 

Ble bare et problem da vi måtte ha IVF og sykehuset insisterte på EL-testing på morgenurin… 

Anonymkode: 720a5...ec9

Skrevet

Ts her.

Jeg temper, og har fortsatt ikke fått noen økning i tempen. Kan man få flask positiv på disse testene? Altså CB digital rosa el test 😅

Skrevet

Hm tja si det. Har du hatt en spontanabort for ikke lenge siden eller Jan ha pco kan testene vise feilaktig el, men Stort sett ellers pleier el komme hvis eltest er positiv. Kanskje fortsette å teste og tempe litt til for å se? Kan jo hende egget ikke slapp?

Skrevet
Laura80 skrev (9 minutter siden):

Hm tja si det. Har du hatt en spontanabort for ikke lenge siden eller Jan ha pco kan testene vise feilaktig el, men Stort sett ellers pleier el komme hvis eltest er positiv. Kanskje fortsette å teste og tempe litt til for å se? Kan jo hende egget ikke slapp?

Ja, må vel bare fortsette å teste og tempe. Tror du egget kan slippe da hvis det er slik, eller er det ingen håp denne syklusen? Tusen takk for at du svarer! 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, må vel bare fortsette å teste og tempe. Tror du egget kan slippe da hvis det er slik, eller er det ingen håp denne syklusen? Tusen takk for at du svarer! 😊 

Ja det kan fint slippe senere ja ;) 

• Hjerte 1
Skrevet

En test vil vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Og med tester kan egget eventuelt slippe 2-3 dager etterpå 

• Liker 2
Skrevet
Sofakona skrev (6 minutter siden):

En test vil vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Og med tester kan egget eventuelt slippe 2-3 dager etterpå 

Ja, jeg vet det, det er derfor jeg temper også 😊 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg vet det, det er derfor jeg temper også 😊 

Det er flott

Skrevet

Jeg har også kort LH topp. Testet sist jeg ble gravid, fikk positiv test på ettermiddagen 17-18 tiden og dipp i temperaturen. Dagen etter kl 06 var testen tydelig negativ og tempen hadde hoppet opp igjen. 

Anonymkode: 024fb...42e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har også kort LH topp. Testet sist jeg ble gravid, fikk positiv test på ettermiddagen 17-18 tiden og dipp i temperaturen. Dagen etter kl 06 var testen tydelig negativ og tempen hadde hoppet opp igjen. 

Anonymkode: 024fb...42e

Takk for svar! Tempen min har ikke økt noe, så tviler på at det var eggløsning allikevel :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...