GrønnNellik68 Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Det er da totalt uinteressant. Mer oppmerksomhet han får jo mer vil han utnytte det til egen fordel 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 ...og du lager enda en tråd om ham? 5
Gjest Ramona1970 Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Fordi det selger som varmt hvetebrød, og fordi å konstant kritisere alternativbransjen er noe mediene tydeligvis "skal" gjøre i dette landet. Så Durek er en gavepakke for dem.
Gjest ytmnd Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Fordi det generer klikk. Slutter folk å trykke seg inn er han vekke i morgen.
Entern Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 ytmnd skrev (58 minutter siden): Fordi det generer klikk. Slutter folk å trykke seg inn er han vekke i morgen. Jepp.
GrønnNellik68 Skrevet 8. september 2022 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2022 (endret) Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): ...og du lager enda en tråd om ham? Har jeg lagd før?? Når da? Såfall beklager. Har du link etter som du er mer oppdatert enn meg Endret 8. september 2022 av GrønnNellik68 glemte noe
Zinnia Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 For å lage loosh. Og mer drama og splittelse i befolkningen. 1
Sfr Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 Verden er i krise på flerfoldige områder, men det første som møter deg når du åpner VG.no er Durek…Altså forstå det den som kan… 2
Istinde Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 GrønnNellik68 skrev (8 minutter siden): Har jeg lagd før?? Når da? Såfall beklager. Har du link etter som du er mer oppdatert enn meg Menes vel at det allerede er blitt skrevet flere innlegg om Durek her i kg, og at du fortsetter med å lage en ny tråd om ham. 1 1
GrønnNellik68 Skrevet 8. september 2022 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2022 Istinde skrev (36 minutter siden): Menes vel at det allerede er blitt skrevet flere innlegg om Durek her i kg, og at du fortsetter med å lage en ny tråd om ham. Ok jeg leser ikke alt her inne og skriver mange innlegg så kan gå i ball. Beklager moderator får bare slette hvis det er så ille med en tråd til. Får gjøre som penis tråden lage en samling med Durek tråder 1 1 3
NordicViking Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 GrønnNellik68 skrev (9 timer siden): Det er da totalt uinteressant. Mer oppmerksomhet han får jo mer vil han utnytte det til egen fordel Dette hadde vært totalt uinteressant om det ikke var for prinsesse Märtha Louise. Når kongefamilien trekkes inn i denne sjarlatanens virksomhet, så overskrides en grense. Da reagerer folk flest, og media er med på å fyre opp under dette. 1 1
Gjest Acer Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 Kanskje K `en i Durek burde vert erstattet med en X
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå