Gå til innhold

Hvorfor bruker mediene så mye tid på Durek??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er da totalt uinteressant. Mer oppmerksomhet han får jo mer vil han utnytte det til egen fordel

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og du lager enda en tråd om ham? :sjokkbla:

• Liker 5
Gjest Ramona1970
Skrevet

Fordi det selger som varmt hvetebrød, og fordi å konstant kritisere alternativbransjen er noe mediene tydeligvis "skal" gjøre i dette landet. Så Durek er en gavepakke for dem.

Skrevet

Fordi det generer klikk. Slutter folk å trykke seg inn er han vekke i morgen.

Skrevet
ytmnd skrev (58 minutter siden):

Fordi det generer klikk. Slutter folk å trykke seg inn er han vekke i morgen.

Jepp.

Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

...og du lager enda en tråd om ham? :sjokkbla:

Har jeg lagd før?? Når da? Såfall beklager. Har du link etter som du er mer oppdatert enn meg 

Endret av GrønnNellik68
glemte noe
Skrevet

For å lage loosh. Og mer drama og splittelse i befolkningen.

• Nyttig 1
Skrevet

Verden er i krise på flerfoldige områder, men det første som møter deg når du åpner VG.no er Durek…Altså forstå det den som kan…

• Liker 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (8 minutter siden):

Har jeg lagd før?? Når da? Såfall beklager. Har du link etter som du er mer oppdatert enn meg 

Menes vel at det allerede er blitt skrevet flere innlegg om Durek her i kg, og at du fortsetter med å lage en ny tråd om ham.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Istinde skrev (36 minutter siden):

Menes vel at det allerede er blitt skrevet flere innlegg om Durek her i kg, og at du fortsetter med å lage en ny tråd om ham.

Ok jeg leser ikke alt her inne og skriver mange innlegg så kan gå i ball. Beklager moderator får bare slette hvis det er så ille med en tråd til. Får gjøre som penis tråden lage en samling med Durek tråder

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er en meget god ide. 

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (9 timer siden):

Det er da totalt uinteressant. Mer oppmerksomhet han får jo mer vil han utnytte det til egen fordel

Dette hadde vært totalt uinteressant om det ikke var for prinsesse Märtha Louise. Når kongefamilien trekkes inn i denne sjarlatanens virksomhet, så overskrides en grense. Da reagerer folk flest, og media er med på å fyre opp under dette. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje  K `en i Durek  burde vert erstattet med   en X  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...