Gå til innhold

Hva tror dere er grunnen til at denne eneboligen ikke blir solgt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaallt for høy pris. 

Betaler man 18 mill forventer man å bo lengre borte enn 1 m fra nabo og ha noe form for utsikt framfor en vegg av trær. Uteområdet er heller ikke stort. 

Anonymkode: 4c06a...87b

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet

Prisen , selvom prisene er stive i Oslo, så er det helt sykt 😕 

Får tilsvarende bolig for 1/3 av prisen i resten av Norge :) 

Anonymkode: e81ba...919

• Liker 6
Skrevet

At den koster 18 mill og ligger klin inntil en annen enebolig er noe jeg reagerer på i hvert fall.

Anonymkode: a22c3...bca

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Aaallt for høy pris. 

Betaler man 18 mill forventer man å bo lengre borte enn 1 m fra nabo og ha noe form for utsikt framfor en vegg av trær. Uteområdet er heller ikke stort. 

Anonymkode: 4c06a...87b

Mange vil bo så nært med naturen, er værre om det var innsyn fra annen bolig man så på 

Anonymkode: c5fcb...a18

• Liker 1
Skrevet

Pris, ekstremt tett på naboer, den grusomme tujahekken, liten hage, klaustrofobiske soverom. Jeg likte heller ikke fasaden, og de grusomme svarte flisene på kjøkkenet. 

Anonymkode: 33038...10f

• Liker 11
Skrevet

For meg, som ikke bor i Oslo, er 18 millioner en helt absurd pris på en bolig. Det er så fjernt fra min virkelighet at det er vanskelig å mene noe som helst om hvorfor dette ikke blir solgt. Hvis jeg skulle fantasert og prøvd å sette meg inn i en situasjon hvor jeg hadde slike summer, så ville jeg vel hatt mer privatliv enn det denne boligen kan tilby. 

Anonymkode: 40419...8aa

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er jo mer et rekkehus enn en enebolig. 

Anonymkode: e1949...f6f

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Er du den som prøver å selge?

• Liker 4
Skrevet

Hadde ikke engang betalt 9 for den

Anonymkode: 033b7...568

• Liker 4
Skrevet

Grusom

Anonymkode: 89be0...2a0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Grusom

Anonymkode: 89be0...2a0

Utenpå eller inni, fint om folk spesifiserer litt😅

Anonymkode: c5fcb...a18

Skrevet

Veldig fint innredet. Litt dyr.

Skrevet

Jeg likte huset, men hadde ikke betalt 18 millioner for huset grunnet plassering. Det ser egentlig ut til å være en del av en tomannsbolig, med tanke på hvor tett husene er. Da hadde jeg heller funnet en tilsvarende bolig med større avstand fra naboene. Personlig liker jeg også mer utsikt, enn hva man får i med huset. 

Anonymkode: fd05b...57c

• Liker 4
Skrevet

Den har dårlig planløsning, det er feil på fasaden utvendig som må fikses.  

Anonymkode: 5b84c...480

• Liker 3
Skrevet

Fint hus, men for dyrt. 15-16 mill er mer riktig. 

Anonymkode: 44f71...5f0

• Liker 3
Skrevet

Pris, små rom, ordinær materialer og fargevalg, tett på nabo, liten hage, for mye trapper som stjeler plass. 

Anonymkode: dce42...a0f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fint hus, men for dyrt. 15-16 mill er mer riktig. 

Anonymkode: 44f71...5f0

Er helt enig, tilvsarende boliger i dette området, inkl Montebello går ikke for 18 mill nå. Det er et helt standard hus som det er bygget mange av i det området de siste årene. 

Anonymkode: 26a2d...4a0

• Liker 4
Skrevet

Her var det mye som gjør den lite attraktiv for meg. Ser ut som en brakkerigg på utsiden. For lite uterom, for nært naboer. Ingen utsikt. Personlig synes jeg det er upraktisk med stue og kjøkken i forskjellige etasjer. Synes også det er en dårlig løsning å ha vaskerom i kjelleren og garderobe i andre etasje. Blir mye bæring hvis man skal bruke garderoben til hovedsoverommet. Soverommene er knøttsmå. Mye plass går bort til trapp. 

Ellers likte jeg ikke fargevalgene, kjøkkenet eller badene. Men det er ting som det er mulig å gjøre noe med (selv om kjøkken og bad er dyrt). Er verre å gjøre noe med resten. Synes også prisen var vel høy. 

Anonymkode: 82024...250

• Liker 10
Skrevet

Planløsningen er det første jeg reagerer på, fordi den er rævva. Første etasje er grei nok, men de 3 knøttsmå soverommene er jo krise, og det at hovedsoverommet ligger vegg i vegg med annet soverom. 

Man må helt ned i kjelleren for å komme til vaskerommet, og det går ikke an, altså, når soverommene er to etasjer opp. 

Kjelleretasjen er i tillegg dårlug definert: hva er greia med et kjøkken der nede, om det ikke er en utleiedel? Og et soverom som ikke er godkjent som soverom er jo null verdt, enten man tenker utleie eller eget bruk. Etasjen fremstår dom verken fugl eller fisk. 

Prisen er jo en historie for seg selv.. 

Ellers synes jeg huset er helt ok fasademessig, uteområdene er smashing, inne er det fine, nøytrale farge- og materialvalg, og det er stylet helt supert. 

Anonymkode: e6746...50a

• Liker 9
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...