AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Jeg merker at interessen bare øker og øker fra veltrente menn - etter hvert som jeg blir eldre. Er nå 23 år og liker å være aktiv og trener litt på SATS og går turer ute. Men likevel har jeg ganske godt med former og mage, jeg er vel ca 25 kg over idealvekten min. Hos meg har fettet lagt seg greit over alt, men siden jeg trener en del ser jeg også sterk ut. På tinder, og på trening, får jeg en del blikk av menn merker jeg. Spesielt de som er rundt 25. Før var det vanskeligere for meg å møte noen, men nå får jeg masse oppmerksomhet. Det rare er jo at jeg får mange kommentarer fra godt trente menn! Og de er IKKE stygge, men ganske kjekke. Har merket det over det siste året, og lurer litt på om det er alderen som gjør det, det at jeg ser sterk ut, med fettet, eller om det er en del godt trente menn som tenner på oss med store former og fett. Er det flere som opplever det samme? Har også opplevd å fått noen kommentarer på Tinder, som sier de har sett meg på trening og som liker det de ser. Og det har vært enkelte som kunne fått hvem som helst! Jeg klager jo ikke, bare litt overrasket over den økende interessen! Anonymkode: b7dd4...998
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Det sies, det finnes en for alle. Tror det stemmer ganske bra, det er ikke bare supermodeller som er sammen med andre supermodeller som har kjæreste. Anonymkode: 82b6f...c76 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg merker at interessen bare øker og øker fra veltrente menn - etter hvert som jeg blir eldre. Er nå 23 år og liker å være aktiv og trener litt på SATS og går turer ute. Men likevel har jeg ganske godt med former og mage, jeg er vel ca 25 kg over idealvekten min. Hos meg har fettet lagt seg greit over alt, men siden jeg trener en del ser jeg også sterk ut. På tinder, og på trening, får jeg en del blikk av menn merker jeg. Spesielt de som er rundt 25. Før var det vanskeligere for meg å møte noen, men nå får jeg masse oppmerksomhet. Det rare er jo at jeg får mange kommentarer fra godt trente menn! Og de er IKKE stygge, men ganske kjekke. Har merket det over det siste året, og lurer litt på om det er alderen som gjør det, det at jeg ser sterk ut, med fettet, eller om det er en del godt trente menn som tenner på oss med store former og fett. Er det flere som opplever det samme? Har også opplevd å fått noen kommentarer på Tinder, som sier de har sett meg på trening og som liker det de ser. Og det har vært enkelte som kunne fått hvem som helst! Jeg klager jo ikke, bare litt overrasket over den økende interessen! Anonymkode: b7dd4...998 Til knulling og ons bryr de fleste menn seg fint lite om hvordan dama ser ut. Må huske på at 80% av menn har lite tilgang på sex, og tar mulighetene som kommer enten det er Olga på 70 eller deg på 23. Vi av oss menn som er blant de 20% attraktive for kvinner, tar ikke til takke med hva som helst. Jeg har standarder og liker ikke tinder tøser eller ons. Jeg vet min verdi og får attraktive kvinner. Hva folk syns er attraktivt varierer nok en del. Men at menn vil ha sex med deg er sjeldent et godt kompliment. Anonymkode: e8f83...6b1 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Det er nok du selv som er blitt mer fornøyd med deg selv som gjør deg attraktiv. Solbrune, litt småfeite kvinner er herlige. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos meg har fettet lagt seg greit over alt, men siden jeg trener en del ser jeg også sterk ut. Anonymkode: 52979...85f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Til knulling og ons bryr de fleste menn seg fint lite om hvordan dama ser ut. Må huske på at 80% av menn har lite tilgang på sex, og tar mulighetene som kommer enten det er Olga på 70 eller deg på 23. Vi av oss menn som er blant de 20% attraktive for kvinner, tar ikke til takke med hva som helst. Jeg har standarder og liker ikke tinder tøser eller ons. Jeg vet min verdi og får attraktive kvinner. Hva folk syns er attraktivt varierer nok en del. Men at menn vil ha sex med deg er sjeldent et godt kompliment. Anonymkode: e8f83...6b1 Hvis du oppriktig forstår at det varierer hva folk/menn syns er attraktivt, kunne du ikke bare ha spart ts og oss andre for ditt arrogante selvskryt og ditt opplagte forsøk på å ydmyke ts? Anonymkode: e2467...565 7 2
Resignert Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Fordeling av kiloene har MYE mer å si, enn at BMIen er nær "idealet" Det finnes særdeles veltrente og slanke kvinner som menn flest ikke syns er spesielt sexye. Og det finnes ganske så lubne damer som er skikkelig flotte. Men det forutsetter nok at damene er velproporsjonerte, med markert midje, runde hofter, og harmonisk kroppsform generelt. Godt humør, energi og et søtt ansikt er jo heller aldri feil. 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Mannen min er en supertrent fyr med skikkelig drag på damene. Men han liker best kvinner med noen kilo ekstra, så jeg får helst ikke lov til å gå ned i vekt. Veier nok 25-30 kilo mer enn idealet, men de er godt fordelt. Noen har bare denne preferansen. Anonymkode: 7b5cf...1af 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du oppriktig forstår at det varierer hva folk/menn syns er attraktivt, kunne du ikke bare ha spart ts og oss andre for ditt arrogante selvskryt og ditt opplagte forsøk på å ydmyke ts? Anonymkode: e2467...565 Selv om det sårer selvfølelsen din så er jo det han sier helt korrekt. Menn som har muligheten til å velge de peneste damene tar ikke til takke med en 4’er på 45 med muffinmage. Det finnes såklart unntak, men det kalles fetisj. Anonymkode: 244c8...c51
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 Innenfor sex så er det sikkert litt sant. Men hva med personligheten? Er ikke dame så kan ikke dømme der. Anonymkode: ca63b...769
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 Jeg er veldig fit og stram fra naturens side, flat mage, sterke ben osv, er kvinne, og må si at mitt beste ligg var en feit fyr med svære kraftige skuldre, kraftig mage og feit rett og slett. Vet ikke hvorfor men ja. Anonymkode: 10eba...658
Mr.SukkerFri Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg merker at interessen bare øker og øker fra veltrente menn - etter hvert som jeg blir eldre. Er nå 23 år og liker å være aktiv og trener litt på SATS og går turer ute. Men likevel har jeg ganske godt med former og mage, jeg er vel ca 25 kg over idealvekten min. Hos meg har fettet lagt seg greit over alt, men siden jeg trener en del ser jeg også sterk ut. På tinder, og på trening, får jeg en del blikk av menn merker jeg. Spesielt de som er rundt 25. Før var det vanskeligere for meg å møte noen, men nå får jeg masse oppmerksomhet. Det rare er jo at jeg får mange kommentarer fra godt trente menn! Og de er IKKE stygge, men ganske kjekke. Har merket det over det siste året, og lurer litt på om det er alderen som gjør det, det at jeg ser sterk ut, med fettet, eller om det er en del godt trente menn som tenner på oss med store former og fett. Er det flere som opplever det samme? Har også opplevd å fått noen kommentarer på Tinder, som sier de har sett meg på trening og som liker det de ser. Og det har vært enkelte som kunne fått hvem som helst! Jeg klager jo ikke, bare litt overrasket over den økende interessen! Anonymkode: b7dd4...998 Tinder kan være toxic, vær forsiktig...
Jdz Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 Heller noen kilo for mye enn noen kilo for lite spør du meg, det betyr egentlig veldig lite. Det som betyr mye derimot, er at du har en aktiv livsstil. Ikke nødvendigvis treningsnarkoman, men i alle fall noen ganger i uka + turer. Overvektig sofagris er ganske turn-off, enten du er kvinne eller mann.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 Jdz skrev (7 minutter siden): Heller noen kilo for mye enn noen kilo for lite spør du meg, det betyr egentlig veldig lite. Det som betyr mye derimot, er at du har en aktiv livsstil. Ikke nødvendigvis treningsnarkoman, men i alle fall noen ganger i uka + turer. Overvektig sofagris er ganske turn-off, enten du er kvinne eller mann. Lesing er bra for hjernetrim. Men tenker å spise kanskje sunt utover vintern eller ha noe til overs for sunn mat. Anonymkode: ca63b...769
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 Min mann er svært veltrent, men liker ikke at kvinner er det, og foretrekker noen kilo ekstra. Vi hadde en diskusjon om det senest i uka, da jeg gjerne hadde byttet kropp med Funkygine (usikker på om korrekt skrevet), og han på ingen måte kunne forstå det. En deilig kvinnekropp er for hans del myk og god. En slags motpol til hans muskuløse og harde kropp. Greit nok, siden jeg har det, men jeg hadde likevel gjerne ønsket å bytte kropp med henne. 😄 Anonymkode: dec8c...c04 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 Er ganske trent og har ikke noe problem med å sjekke opp jenter. Foretrekker definitivt større kvinner. Anonymkode: 05c4e...9db 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg merker at interessen bare øker og øker fra veltrente menn - etter hvert som jeg blir eldre. Er nå 23 år og liker å være aktiv og trener litt på SATS og går turer ute. Men likevel har jeg ganske godt med former og mage, jeg er vel ca 25 kg over idealvekten min. Hos meg har fettet lagt seg greit over alt, men siden jeg trener en del ser jeg også sterk ut. På tinder, og på trening, får jeg en del blikk av menn merker jeg. Spesielt de som er rundt 25. Før var det vanskeligere for meg å møte noen, men nå får jeg masse oppmerksomhet. Det rare er jo at jeg får mange kommentarer fra godt trente menn! Og de er IKKE stygge, men ganske kjekke. Har merket det over det siste året, og lurer litt på om det er alderen som gjør det, det at jeg ser sterk ut, med fettet, eller om det er en del godt trente menn som tenner på oss med store former og fett. Er det flere som opplever det samme? Har også opplevd å fått noen kommentarer på Tinder, som sier de har sett meg på trening og som liker det de ser. Og det har vært enkelte som kunne fått hvem som helst! Jeg klager jo ikke, bare litt overrasket over den økende interessen! Anonymkode: b7dd4...998 Hva sier de da? Anonymkode: 9ae1f...a22
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er veldig fit og stram fra naturens side, flat mage, sterke ben osv, er kvinne, og må si at mitt beste ligg var en feit fyr med svære kraftige skuldre, kraftig mage og feit rett og slett. Vet ikke hvorfor men ja. Anonymkode: 10eba...658 Det kalles fetisj Anonymkode: 9ae1f...a22
Blåjojo Skrevet 8. september 2022 #18 Skrevet 8. september 2022 For noen år siden hadde jeg en flørt med en muskelmann som trente flere ganger i uka. Var vant til menn med litt mer mage og slappere muskler, så tenkte jo at en mann med muskler ville være lykken😅 Men fant fort ut at det stemte ikke. Så nå er jeg lykkelig med en lubben kar med halvtrente muskler og litt mage🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå