AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Jeg begynte med medisinen for noen måneder siden, og den har funket fantastisk på både vektnedgang og fibromyalgi smertene mine. Jeg har over de samme månedene hatt økt Sexlyst. Ekstrem. Tenker på det hele tiden, flere ganger om dagen, planlegger alle mulige stillinger, og ja det er ikke bare et luksusproblem. Jeg nyter selvsagt mye mer enn før, men det er et problem å tenke på det hele tiden. Om jeg er på jobb, lager mat, I butikken, til og med da jeg hjalp ungene med leksene (uten at det hadde noe med det å gjøre). Dvs alle mulige settinger. Igår var det under møte på jobben 🙁🙁 Noen som går på Mysimba og har opplevd noe sånt? Kan det være mysimba som har dette som en "bivirkning"? Dette innlegget er ment helt seriøst. Anonymkode: 6bd56...624
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Årsaken er vektnedgang og med det bedre balanse i hormonene. Å være kåt er normalt, du må lære deg å leve med det. Anonymkode: 37841...272 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Årsaken er vektnedgang og med det bedre balanse i hormonene. Å være kåt er normalt, du må lære deg å leve med det. Anonymkode: 37841...272 Ikke bare. Vet om flere som har hatt denne effekten av Mysimba, der de får økt sexlyst selv om dem ikke går ned i vekt. Anonymkode: cbb55...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg begynte med medisinen for noen måneder siden, og den har funket fantastisk på både vektnedgang og fibromyalgi smertene mine. Jeg har over de samme månedene hatt økt Sexlyst. Ekstrem. Tenker på det hele tiden, flere ganger om dagen, planlegger alle mulige stillinger, og ja det er ikke bare et luksusproblem. Jeg nyter selvsagt mye mer enn før, men det er et problem å tenke på det hele tiden. Om jeg er på jobb, lager mat, I butikken, til og med da jeg hjalp ungene med leksene (uten at det hadde noe med det å gjøre). Dvs alle mulige settinger. Igår var det under møte på jobben 🙁🙁 Noen som går på Mysimba og har opplevd noe sånt? Kan det være mysimba som har dette som en "bivirkning"? Dette innlegget er ment helt seriøst. Anonymkode: 6bd56...624 Selger du et brett? 😆 Fruen har svært lav sexlyst så kanskje dette ville hjulpet. Hun har helt normal kroppsvekt så må ikke gå noe ned. Anonymkode: e3b71...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selger du et brett? 😆 Fruen har svært lav sexlyst så kanskje dette ville hjulpet. Hun har helt normal kroppsvekt så må ikke gå noe ned. Anonymkode: e3b71...9e1 TS Tror nok ikke det hjelper med ett brett😬 Effekten her kom ikke før etter noen uker (eller jeg vet ikke, men la ikke merke til det før etter noen uker ihvertfall🤷♀️). AnonymBruker skrev (3 timer siden): Årsaken er vektnedgang og med det bedre balanse i hormonene. Å være kåt er normalt, du må lære deg å leve med det. Anonymkode: 37841...272 Jeg har som sagt økt nytelse, men denne "kåtheten" eller hva jeg skal kalle den, er helt ekstrem, siden jeg tenker på det HELE tiden. Klager ikke på den første (nytelse), men på den andre (lysten). Anonymkode: 6bd56...624 1
Blåjojo Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Har ikke brukt Mysimba, men i følge Felleskatalogen er det motsatte en bivirkning. Det som derimot kan være årsaken er at du har det bedre med deg selv etter å ha gått ned noen kilo og dermed får økt selvtillit og selvfølelse. Ren gjetning det siste her.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Jeg har presis samme erfaring dom deg, TS. Etter jeg startet med mysimba har jeg fått økt energi, og nå i det siste en helt ekstrem sexlyst. Jeg fantaserer om sex hele tiden, og jeg har gått fra litt lunken til klar for mannen hele tiden 😅 Anonymkode: 6c990...71d 2
Bamseklemmer Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 Denne dukket opp i ung.no når jeg søkte på Mysimba: Sitat Mysimba er en relativt ny medisin som skal hjelpe til med vektnedgang. Man vet ennå ikke alt om hvordan Mysimba fungerer. Men den fungerer ikke kun ved at man spiser mindre og trener mer. Den virker også ved at den påvirker områder i hjernen. Dette er områder som styrer matinntak, sultfølelse, følelse av belønning (at man kjenner en god følelse når man spiser) osv. Mysimba påvirker belønningsenteret ditt, og at det er derfor du føler deg kåt (tror jeg). Det er jo det samme belønning/motivasjons senteret som gjør at du føler på lykke etter en orgasme.. Altså, det er belønning og lykkefølelse som skapes av blandt annet endorfiner og dopamin. Så mysimba, amfetamin og annet dop er igrunn dop(aminet) som gir lykkefølelse.. På dagensmedisin.no står det: Sitat Mysimba kan gi mange og alvorlige bivirkninger. Svært vanlige; kvalme, magesmerter og oppkast, muskel- og leddsmerter, hodepine, angst og søvnløshet. Vanlige; forstyrrelser i blodverdiene, munntørrhet, diaré og kvalme, forstyrrelser i hjerterytmen, hetetokter, forsinket utløsning ved samleie, svimmelhet, konsentrasjonsvansker, depresjon, nedsatt appetitt og nervøsitet for å nevne noen. I tillegg kan en få mindre vanlige, sjeldne og svært sjeldne bivirkninger. Produsenten maner til forsiktighet og viser til bivirkninger som selvmordsatferd og uvanlige atferdsendringer. Det bes om at pasienter og omsorgspersoner informeres om denne faren. I tillegg kan man få svært ubehagelige bivirkninger når man skal trappe ned, eller slutte med pillene. Det er altså et svært potent legemiddel vi snakker om. Og dette får meg til å riste på hodet.. Hvorfor anbefaler en lege dette, når den inneholder så mye alvorlige bivirkninger? Eller hvorfor tør du å bruke Mysimba? Men siden du spør TS om kåthet som en bivirkning, ser vi jo at hjernen blir påvirket av dopet som kan gjøre deg medisinsk kåt. Og jeg tror på deg at du føler på kåthet, når vi ser hva Mysimba gjør med belønning og motivasjonssenteret.. Men alle disse andre negative bivirkningene som motvirker kåthet, sier egentlig det stikk motsatte.. Offtopic men, jeg kjenner deprimerte kvinner som onanerer veldig mye, nettopp pga av lykkefølelsene av orgasmen medfører. Og noen sier at orgasmen, har bedre virkning enn medisinsk behandling. Så orgasme, endorfiner, dopamin og lykkefølelse er kroppens eget medisinskap, og det er gratis og suppleres hele tiden.. og kroppens medisinskap er utømmelig🤭 Og jeg har hørt andre slankepiller har samme bivikninger, så jeg har nok anbefalt annen form for slanking hvis jeg var legen din.. Mysimba kan iallefall ikke brukes som potensmiddel.. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #9 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 10.01): Jeg begynte med medisinen for noen måneder siden, og den har funket fantastisk på både vektnedgang og fibromyalgi smertene mine. Jeg har over de samme månedene hatt økt Sexlyst. Ekstrem. Tenker på det hele tiden, flere ganger om dagen, planlegger alle mulige stillinger, og ja det er ikke bare et luksusproblem. Jeg nyter selvsagt mye mer enn før, men det er et problem å tenke på det hele tiden. Om jeg er på jobb, lager mat, I butikken, til og med da jeg hjalp ungene med leksene (uten at det hadde noe med det å gjøre). Dvs alle mulige settinger. Igår var det under møte på jobben 🙁🙁 Noen som går på Mysimba og har opplevd noe sånt? Kan det være mysimba som har dette som en "bivirkning"? Dette innlegget er ment helt seriøst. Anonymkode: Anonymkode: 0e938...028
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #11 Skrevet 17. oktober 2023 Godt fornøyd med denne bivirkningen😉jeg har det på samme måte. Men sliter med søvnen. Anonymkode: 0e938...028
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #12 Skrevet 17. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (På 9.9.2022 den 7.48): Denne dukket opp i ung.no når jeg søkte på Mysimba: Mysimba påvirker belønningsenteret ditt, og at det er derfor du føler deg kåt (tror jeg). Det er jo det samme belønning/motivasjons senteret som gjør at du føler på lykke etter en orgasme.. Altså, det er belønning og lykkefølelse som skapes av blandt annet endorfiner og dopamin. Så mysimba, amfetamin og annet dop er igrunn dop(aminet) som gir lykkefølelse.. På dagensmedisin.no står det: Og dette får meg til å riste på hodet.. Hvorfor anbefaler en lege dette, når den inneholder så mye alvorlige bivirkninger? Eller hvorfor tør du å bruke Mysimba? Men siden du spør TS om kåthet som en bivirkning, ser vi jo at hjernen blir påvirket av dopet som kan gjøre deg medisinsk kåt. Og jeg tror på deg at du føler på kåthet, når vi ser hva Mysimba gjør med belønning og motivasjonssenteret.. Men alle disse andre negative bivirkningene som motvirker kåthet, sier egentlig det stikk motsatte.. Offtopic men, jeg kjenner deprimerte kvinner som onanerer veldig mye, nettopp pga av lykkefølelsene av orgasmen medfører. Og noen sier at orgasmen, har bedre virkning enn medisinsk behandling. Så orgasme, endorfiner, dopamin og lykkefølelse er kroppens eget medisinskap, og det er gratis og suppleres hele tiden.. og kroppens medisinskap er utømmelig🤭 Og jeg har hørt andre slankepiller har samme bivikninger, så jeg har nok anbefalt annen form for slanking hvis jeg var legen din.. Mysimba kan iallefall ikke brukes som potensmiddel.. Du tar feil her. Mysimba gjør at belønningssenteret i hjernen ikke sender ut signaler om at mat ikke er digg, det er bare noe man trenger for å overleve. Om Mysimba skulle virket på den måten du tenker den gjør, så hadde brukerne spist seg ihjel. Anonymkode: 3c965...bb1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #13 Skrevet 17. oktober 2023 Da lurer jeg virkelig på hvordan det har gått fra 0-100 i løpet av de 2 første ukene etter jeg startet. Mistet 3 kg på 2 uker og økt lysten betraktelig Anonymkode: 0e938...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå