AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 *Kan man pusse tenner på morgenen? *Ta en tyggis/frisk tbl? *drikke kaffe (uten melk)? Anonymkode: f6112...27a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Dvs...det med tyggis/pastill har hun vel faktisk svart selv at hun er usikker på, så jeg ville droppet det. Anonymkode: c4df6...041
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dvs...det med tyggis/pastill har hun vel faktisk svart selv at hun er usikker på, så jeg ville droppet det. Anonymkode: c4df6...041 Ok men man kan pusse tenner? dropper tyggis/pastill da Anonymkode: f6112...27a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Ok men man kan pusse tenner? dropper tyggis/pastill da Anonymkode: f6112...27a Ja. Anonymkode: 865c7...4cb
Caeruleus Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Jeg har drevet med denne fasten i et år ca. Nå prøver jeg ut dirty fasting:) Det vil si at du får i deg litt kalorier i fastetiden. Men jeg ville ha kjørt "clean fast" en god stund først.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Jeg føler ikke hennes faste men min egen. 😄 Men prinsippet er nok det samme, jeg pusser tenner, tar medisiner, drikker kaffe. For meg er det bare veldig lett å ikke spise hele tiden når jeg har et lite vindu kontra å kunne trykke noe i kjeften til enhver tid. Spiser jeg en plomme så får jeg lyst på noe etterpå. Mye lettere for meg å faste, tyggi og slikt unngår jeg for tygging mener jeg at jeg har lest en gang setter i gang en slags prosess som gjør at magen forventer mat så det gjør jeg ikke. Anonymkode: 493e2...aca 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 Caeruleus skrev (4 minutter siden): Jeg har drevet med denne fasten i et år ca. Nå prøver jeg ut dirty fasting:) Det vil si at du får i deg litt kalorier i fastetiden. Men jeg ville ha kjørt "clean fast" en god stund først. Ja ikke sant. Har fulgt fasten hennes siden i sommer. Gått ned 5 kg , (er overvektig..)uten å gjøre andre endringer enn nettopp denne fasten (som ikke engang har vært veldig langvarig, spiser fra ca kl 11..) veldig fornøyd. Anonymkode: f6112...27a
Caeruleus Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja ikke sant. Har fulgt fasten hennes siden i sommer. Gått ned 5 kg , (er overvektig..)uten å gjøre andre endringer enn nettopp denne fasten (som ikke engang har vært veldig langvarig, spiser fra ca kl 11..) veldig fornøyd. Anonymkode: f6112...27a Ja! Har gått ned over 10 kilo på dette året - og prøvd i årevis uten å få det til før. Jeg spiser også mellom 11 og 19:)
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 Ville droppet tyggis/ta frisk tbl. Men det andre kan du gjøre. Jeg spiser 2 måltider mellom 12 og 18. Syns det funker veldig bra og overspiser ikke og tenker ikke så mye på mat. Vet at jeg blir skikkelig tilfredstilt på disse to måltidene og det er glede nok i seg selv. Istedenfor å gå på evinnelig kaloritellinger og aldri bli tilfredstilt. Jeg er ikke overvektig, men har gått opp ca 5 kg siden corona startet. Vil passe klærne mine rett og slett. Har allerede gått ned 2 kg på 4 uker og dette har jeg prøvd på i 2 år minst. Desot mer fokusert jeg har vært på å passe vekta desto mer sulten har jeg vært. Nå er jeg er jeg litt sulten rett før første måltid, men utover det er jeg ikke sulten i det hele tatt. Heller ikke fysen på kvelden da jeg spiser meg såpass god og mett til middag. Anonymkode: e3d93...d0d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå