Gå til innhold

Hvilken kjede har de videste babyklærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klærne passer i lengden, men blir for trange i vidden. Baby er 5 mnd, bruker a den grunn klær beregnet for 6-9 mnd. De blir litt lange da. 

Anonymkode: 63d0e...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd dette som et problem, er det ikke god stretch i de fleste klærne da... Hvor rund er vidunderet? 😍 

Anonymkode: 744f5...c88

• Liker 1
Skrevet

Lindex har jeg hatt godt hell med, på joggebukser og bodyer. 

Anonymkode: f70f1...9f1

• Liker 1
Skrevet

Newbie , og syns billigkjedene som Hm og Lindex og Cubus også har det. Syns newbie har mye flagrende greier som er ganske luftig

Anonymkode: dc4ac...a86

• Liker 1
Skrevet

Unngå Name it i alle fall!

Anonymkode: a7f31...9e0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Newbie er ganske vide. Og mye av reflex. HM og Cubus varierer endel, her er det ofte det som blir fortest for kort.

Anonymkode: 1a3e7...03f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Newbie er ganske vide. Og mye av reflex. HM og Cubus varierer endel, her er det ofte det som blir fortest for kort.

Anonymkode: 1a3e7...03f

Ja i hm bruker han en størrelse opp i forhold til alder, de er så små i størrelsene😵

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har ikke opplevd dette som et problem, er det ikke god stretch i de fleste klærne da... Hvor rund er vidunderet? 😍 

Veier 8 kg tror jeg, er akkurat 5 mnd. Er ikke så rund egentlig, men liker ikke at klærne sitter for trangt. Klønete å få på og ubehagelig å ha på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri kunnet bruke Cubus til mini smale barn. Newbie har også alltid sittet veldig løst og "posete" og ikke vært særlig fint. 

Anonymkode: 585d2...1dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Veier 8 kg tror jeg, er akkurat 5 mnd. Er ikke så rund egentlig, men liker ikke at klærne sitter for trangt. Klønete å få på og ubehagelig å ha på.

Da er han jo ikke så rund, så for meg en liten sumobryter jeg. 😄 Da tenker jeg nok at Lindex vil funke bra hvis du ikke allerede har prøvd ut de. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da er han jo ikke så rund, så for meg en liten sumobryter jeg. 😄 Da tenker jeg nok at Lindex vil funke bra hvis du ikke allerede har prøvd ut de. 

Det er god stretch i den så de går jo på, men sitter veldig inntil og er samtidig slappe i stoffet om noen forstår. Synes knappene på bodyene heller ikke sitter så godt, knappene går opp. Men pyjamasene er fine da! Buksene er for trange. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Lindex har alltid sittet bra på mine lange og smale babyer, mens Newbie blir for smått i lengden med en gang. Så jeg ville prøvd det! 

Anonymkode: 35ca4...fc1

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Lindex har alltid sittet bra på mine lange og smale babyer, mens Newbie blir for smått i lengden med en gang. Så jeg ville prøvd det! 

De er for korte i lengden.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De er for korte i lengden.

Ah, trodde problemet var at klærne som passer i vidden blir for lange i lengden? Da ville jeg tro Newbie ville fått mer riktige proporsjoner for din baby. 

Skrevet

Cubus passer mine. Lindex blir ofte for lange og smale 

Anonymkode: 98d7e...b8f

Skrevet

Polarn er vel ganske romslig tror jeg. De var hvertfal for store for min smal baby

Anonymkode: 8ed51...e19

Skrevet

Lindex, Cubus og Polarn O. Pyret har ganske vide klær. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Polarn er vel ganske romslig tror jeg. De var hvertfal for store for min smal baby

Anonymkode: 8ed51...e19

31 minutter siden, The Silver Lining said:

Lindex, Cubus og Polarn O. Pyret har ganske vide klær. 

Har noen bukser fra P&P og de har min baby måttet ha 1 str større enn bodyene pga de ellers er for trange rundt magen.. Ganske normal baby tror jeg, vekt og lengde på 50%-kurven eller hva det nå heter. 

Anonymkode: a41d4...a86

Skrevet

Cubus sine virker å være vide til jenta mi🙈 Hu har typ gått ned 1-2 størrelser etter jeg begynte å handle på Cubus 🤣

Anonymkode: 4f890...5b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har noen bukser fra P&P og de har min baby måttet ha 1 str større enn bodyene pga de ellers er for trange rundt magen.. Ganske normal baby tror jeg, vekt og lengde på 50%-kurven eller hva det nå heter. 

Anonymkode: a41d4...a86

Kanskje en spesiell modell? Klær fra POP passer ikke min jente hvertfall, som er smal. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...