AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Del Skrevet 8. september 2022 Noen erfaringer og tips? Håret mitt har det virkelig ikke bra. Livløst, slitt og mister store mengder. Anonymkode: 097ba...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Del Skrevet 8. september 2022 Olaplex no.0 liker jeg veldig godt i alle fall. Bruker denne sammen med no.3. No.0 gir veldig bra volum påfølgende dag i mitt tilfelle, det liker jeg! 😄 Anonymkode: da3bc...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana_kbeautylov Skrevet 8. september 2022 #3 Del Skrevet 8. september 2022 Prøvd K18 Hair Treatment? Var mye hype rundt den for en liten stund siden, og jeg slet med livløst og vanskelig hår, syntes denne hjalp veldig så kanskje verdt å prøve? Litt dyr bare.. https://www.blivakker.no/product/3222128?gclid=Cj0KCQjwpeaYBhDXARIsAEzItbHf-IV6JNTKG-fGBwXnjAo_EWqvu19qXoH9ZjX4LLP0msM8_uGNaAAaAo7jEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå