Gå til innhold

Covid test fra Norge til England?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte akkurat billett til England med Ryanair. Jeg sjekket reiserestriksjonene og det står at England har løftet alt av Covid relaterte restriksjoner (samme som Norge) men på Ryanairs nettside står det at jeg ikke må glemme å ta med bevis på negativ test. Er dette riktig eller er det bare en generell varsel ? Dere som nylig har reist med Ryanair til England? Måtte dere vise negativ test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Marie19 skrev (5 timer siden):

Bestilte akkurat billett til England med Ryanair. Jeg sjekket reiserestriksjonene og det står at England har løftet alt av Covid relaterte restriksjoner (samme som Norge) men på Ryanairs nettside står det at jeg ikke må glemme å ta med bevis på negativ test. Er dette riktig eller er det bare en generell varsel ? Dere som nylig har reist med Ryanair til England? Måtte dere vise negativ test?

Har vært i England to ganger dette året, og skal snart bort igjen. Ingen restriksjoner. Du trenger heller ikke å fremvise negativ test. Alt er som før...bare litt mer kø, men det er like mye Brexit sin skyld.

God tur, kos deg :)

Anonymkode: 0ba6a...60b

Skrevet

Trenger ikke test :) Jeg og kjæresten reiser til og fra Norge/England mye grunnet avstandsforhold og alle restriksjoner er lettet der (flyr nesten alltid med Ryanair). 
God tur! :) 

Anonymkode: 8aa32...41d

Skrevet

Ryanair har sikkert ikke oppdatert sidene sine. England har ingen covid-tiltak. 

Anonymkode: b8859...c67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...