Gå til innhold

Røyk og ståpikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg kjøpte en pakke med røyk på kiosken fordi jeg hadde lyst å prøve å røyke. Når jeg går ut på balkongen i 2. etg etter at alle har lagt seg får jeg skikkelig ståpikk så fort jeg tar frem røykpakka og tenner røyken. Hvorfor er det slik? Egentlig ganske deilig og blir jo tvunget til å ronke! 

Anonymkode: 4c013...61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei. Jeg kjøpte en pakke med røyk på kiosken fordi jeg hadde lyst å prøve å røyke. Når jeg går ut på balkongen i 2. etg etter at alle har lagt seg får jeg skikkelig ståpikk så fort jeg tar frem røykpakka og tenner røyken. Hvorfor er det slik? Egentlig ganske deilig og blir jo tvunget til å ronke! 

Hei! Kan det tenkes at du synes det er spennende at du gjør noe «ulovlig» og derfor blir kåt? Kanskje du har en fetish for røyking? Hva tenker du om det?

• 1 måned senere...
Skrevet

Teit måte å bli avhengig av nikotin. Slutt mens det er lett. 

Anonymkode: 4ac57...d68

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 7.30):

Du har lyst til å prøve å røyke?. Så får du ståtiss når du røyker ute på verandaen sent på kvelden?

Jeg tror at det trigger deg å være oppe så sent og gjøre noe ulovlig. selv om morra di har sagt du må i seng før 10 helt til du begynner på ungdomsskolen..

Anonymkode: e8d88...cdc

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg tror at det trigger deg å være oppe så sent og gjøre noe ulovlig. selv om morra di har sagt du må i seng før 10 helt til du begynner på ungdomsskolen..

:Nikke: tenker det ja. Jeg trives som antikonformist, og har sansen for voksne damer som røyker. Litt, av og til. Sexy og elegant. Gjør meg litt kåt rett og slett. De som kan å røyke. Det er faktisk en slags kunst.

Skrevet

Alltid hørt om Marlboro Man, nå skjønner jeg... 

Anonymkode: aca52...c3c

Skrevet

Det finnes ingenting som tenner meg mer enn damer som røyker…. Innimellom! Og de som i tillegg syntes rullings er best! 😋👌🏼😍

Anonymkode: eca4b...9f0

Skrevet

Det skjer noe i hjernen når du blir ruset av nikotin, og det er ganske likt hormonet dopamin som utløses i en orgasme.. Så at du får ståkuk er igrunn ikke så rart.. Jeg har selv kjent på den effekten når jeg varmrøyker en hel sigarett..

Skrevet

Får alltid ståpikk når jeg fyrer en sigg, litt slitsomt når jeg står utenfor kjøpesenteret.

Anonymkode: 18af4...c57

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 6.45):

Får alltid ståpikk når jeg fyrer en sigg, litt slitsomt når jeg står utenfor kjøpesenteret.

Anonymkode: 18af4...c57

Får du? Må være tungvindt😅

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 29.10.2022 den 6.28):

Det skjer noe i hjernen når du blir ruset av nikotin, og det er ganske likt hormonet dopamin som utløses i en orgasme.. Så at du får ståkuk er igrunn ikke så rart.. Jeg har selv kjent på den effekten når jeg varmrøyker en hel sigarett..

Hva gjør du bår du varmrøyker en sigarett??

Skrevet

Ikke unormalt å bli kåt av å røyke tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...