Gå til innhold

Orgasme som varte 20 minutter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist helg opplevde jeg noe helt vilt. Hadde helt fantastisk sex med bestevennen min. Han er erfaren har vært i forhold med gutter tidligere og god på massasje og anal. Selv er jeg ung gutt 21, og ingen tidligere erfaring med gutter eller menn og ser på meg som guttejente. Har aldri prøvd tidligere, men føler meg tiltrukket av gutter på ca min alder. Bestevennen er 4 år eldre enn meg. Som sagt hadde vi eventyrlig sex sist helg, ikke planlagt, det bare ble sånn. Har aldri opplevd noe så intenst og deilig, massasje sammen med anal til forskjellige onaneringsmåter. Mye stans rett før orgasme og klemming ved roten av penis. Sånn holdt han på lenge med meg og det var vanvittig deilig og balanserte meg på kanten av orgasme. Hadde lite eller null kontroll på kropp og lyder. Mot orgasme, begynte han å ta meg analt med en prostatavibrator, sammen med klemmeteknikk. Følelsen av å koke over kom når jeg eksploderte, da klemte han inn ved penisroten, opplevde den sykeste orgasmen ever, den varte og varte, men det kom ingen sæd. Fikk også en følelse av innvendig orgasme i analen som føltes helt annerledes, men helt sinnsykt deilig as. Jeg kom ikke ut av orgasmen, det var helt vilt, på en eller annen måte fikk han orgasmen til å fortsette og fortsette. Etter noe som virket som evigheter, for mistet helt kontroll på tidsopplevelse, begynte han å onanere meg sammen med prostatavibrator inn og ut, da kom sæden sprutende helt vilt ut, det føltes som en demning som brast, hele meg skalv i hele kroppen. Da roet etter hvert orgasmefølelsen seg. Jeg pustet, stønnet, peste og hyperventilerte i flere minutter etter orgasmen for å hente meg inn.

Da jeg kom nedpå igjen sa bestevennen min at jeg hadde orgasme i 20 minutter. Aldri opplevd lignende, mine orgasmer varer sjelden mer enn ca 30 sek. Litt vanskelig å ordlegge spørsmålet mitt as. Men er dette vanlig? Er det slik at orgasmene blir lengre og lengre med alderen eller med erfaring eller sex på rette måten? Andre gutter eller jenter fra 18 og eldre som har opplevd slike orgasmer? Har lest litt om Tantra og østens metoder som kan gi veldig lange orgasmer. Bestevennen min kan mye om massering, på en slik måte at det oppleves orgasmisk.

Takk for svar og håper på skikkelige svar.

Hilsen guttejente 21

Anonymkode: 42f0c...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig! Kjenner jeg er litt misunnelig.

M50+

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg aldri opplevd, men det høres helt hinsides ut😅

• Liker 1
Skrevet
Bergenseren_47 skrev (35 minutter siden):

Dette har jeg aldri opplevd, men det høres helt hinsides ut😅

Det var helt amazing opplevelse. Aldri vært i nærheten av en slik orgasme noen gang as.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var helt amazing opplevelse. Aldri vært i nærheten av en slik orgasme noen gang as.

Skulle likt å oppleve det en gang 😅

Skrevet
Bergenseren_47 skrev (46 minutter siden):

Skulle likt å oppleve det en gang 😅

Det tror jeg du kan, bare være åpen for å utforske kroppen, tørre å prøve anal stimulering. Selv om jeg opplevde det med en gutt, må det ikke være en annen gutt som gjør det på deg, også jenter kan gjøre det samme med gutten.

Orgasmen er amazing og verdt å slite for😊😅

Gjest Lars1009
Skrevet

Vanligvis 30 sek? Vanlig for menn er vel 5-10 sek...

Skrevet

Du hadde ikke en orgasme i 20 minutter.

Det som skjedde er at du fikk flere orgasmer iløpet av 20 minutter.
En orgasme varer ikke i 20 minutter.
Men du fikk gjentatte etter hverandre.

Anonymkode: 572f9...600

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du hadde ikke en orgasme i 20 minutter.

Det som skjedde er at du fikk flere orgasmer iløpet av 20 minutter.
En orgasme varer ikke i 20 minutter.
Men du fikk gjentatte etter hverandre.

Anonymkode: 572f9...600

Jeg følte det som en veldig laaang orgasme, sammensatt av anal og vanlig orgasme, men så mye sterkere og lengre, ville jo ikke slippe taket eller gå ned i intensitet. Hvis det var flere orgasmer som varte i 20 minutter, må de vært så tett på at den neste orgasmen avløste den forrige før den var ferdig. Følte veldig som orgasmen bølget i intensitet, som steg og sank i rytmiske perioder. Jeg følte det som en eneste lang orgasme.

Skrevet

At folk tar dette seriøst er utfor min fatteevne

• Nyttig 4
Skrevet
Jentegutt skrev (3 timer siden):

At folk tar dette seriøst er utfor min fatteevne

Folk må tro hva de vil, men det er faktisk helt sant. Ville selv også tenkt, er det mulig, før jeg selv opplevde dette. Har du lest om Tantra og fullkroppsorgasme. Sånne orgasmer kan vare kjempelenge.

TS

Skrevet

Jeg og mannen var på trantrick massasje (lovlig altså i Oslo) o lærte teknikker vi har hatt stor glede av i ettertid. Han pirrer meg på en helt ny måte der orgasmen blir så intens, men ikke så lenge som du beskriver. Jeg har ikke helt fått det til på han, men vi skal prøve en time til der vi har mest fokus på han der jeg kan lære mer:) 

Anonymkode: cdf73...3a4

Skrevet

Jeg er en kvinne på 44 og samboeren min er 22 år yngre enn meg og er ganske viril og kåt i sengen og jeg bruker å få flere orgasmer etter hverandre når vi har sex, men har aldri opplevd 20 minutter i ett

Anonymkode: 3943c...6b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er en kvinne på 44 og samboeren min er 22 år yngre enn meg og er ganske viril og kåt i sengen og jeg bruker å få flere orgasmer etter hverandre når vi har sex, men har aldri opplevd 20 minutter i ett

Anonymkode: 3943c...6b4

Ser nå ut som dere har det deilig og nyter mye, selv om orgasmen ikke varer 20 minutter. Men det er her dere kan eksprimentere, tease å oppnå nye høyder med lengre orgasmer. Er ferskt og nyoppdaget hos meg, men for meg er det teasing, tantamassasje og en person som kan trykke på de rette punktene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg og mannen var på trantrick massasje (lovlig altså i Oslo) o lærte teknikker vi har hatt stor glede av i ettertid. Han pirrer meg på en helt ny måte der orgasmen blir så intens, men ikke så lenge som du beskriver. Jeg har ikke helt fått det til på han, men vi skal prøve en time til der vi har mest fokus på han der jeg kan lære mer:) 

Anonymkode: cdf73...3a4

Dere nyter mye og funnet ut av Tantrisk massasje. Det var veien til himmelen for meg as. Dette virker på både gutter og jenter og viktig å ikke ha hemninger som bremser opp. Det er og viktig at enn nyter og kan slappe helt av og ha veldig god tid uten forstyrrelser. På gutta må enn styre orgasmen, nekte han orgasme og tease lenge. Selv om orgasmen i starten ikke varer 20 minutter, vil dette gi mye sterkere og lengre orgasmer, som varer i minutter. Men det er her dere kan eksprimentere, tease, tantrisk massasje kan virkelig oppnå nye høyder med mye lengre orgasmer. Dette er ferskt og nyoppdaget hos meg, og hos meg var det bestevennen som tok meg til de store høyder. Med en kombo av teasing, tantamassasje langvarig uten orgasme, sammen med analstimulering og en person som virkelig trykket på de rette punktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...