AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Har fått helt panikken er vært singel i 6 år å vet ikke om menn sjenerelt bare ikke er til å stole på eller om jeg bare har stolt på feil. Har ikke stolt på noen på de 6 årene før nylig å der brant jeg meg. Er det de mannlige hormonene som gjør det? Eller er det noen man kan stole blindt på ? Mistet alt tilit til menn i det forholde og all selvtillit. Mistet meg selv Anonymkode: 74005...1ae
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Hva spesifikt er det du sikter til når det kommer til å stole på menn? Anonymkode: d1864...0d5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Noen kan vel stoles på, men jeg har dårlig erfaring med en som alle tror er verdens beste fyr... Han er sjarmerende, pen og hyggelig, en sånn som alle tror man er heldig som får. Var gift med ham i mange år, men til slutt var også han utro. Det har vært mange tilbud gjennom årene, fra kvinner som godt visste at han var gift. Så kvinner er heller ikke alltid til å stole på... Anonymkode: 6156b...219 5 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 De fleste kan man stole på. Av de 3 forholdene jeg har hatt på over ett år (1år, 3 år ogg 22 år) så er der bare han siste som jeg sammen med i 1 år som fikk meg til å miste troen. Vel, mistet vel egentlig mer troen på menneskeheten enn bare menn. Men - har jobbet med .meg selv og kommet fram til at siden jeg har 2 exer og 2 mannlige venner som virkelig er til å stole på så er han siste unntaket. Anonymkode: 1d138...307 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Dette blir som å si: kan man stole på kvinner? Selvfølgelig kan man stole like mye på menn som på kvinner! Men man kan ikke stole på alle, så det gjelder å finne en som kun gir god magefølelse, og som du virkelig føler deg trygg på.💛 Jeg stoler 100% på typen min, og han stoler på meg. Det gjelder å legge merke til røde flagg, og ikke bli heelt blendet av kjærligheten. Men man må også våge å ta sjanser💛 Anonymkode: 937b5...def 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fått helt panikken er vært singel i 6 år å vet ikke om menn sjenerelt bare ikke er til å stole på eller om jeg bare har stolt på feil. Har ikke stolt på noen på de 6 årene før nylig å der brant jeg meg. Er det de mannlige hormonene som gjør det? Eller er det noen man kan stole blindt på ? Mistet alt tilit til menn i det forholde og all selvtillit. Mistet meg selv Anonymkode: 74005...1ae Kvinne her du kan ikke stole på noen egentlig.. Det sånt du finner ut over tid om noen er til å stole på eller ikke. De får nå vise at de er til å stole på. Anonymkode: 1790b...2a5 1
Jr.Garcon Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har fått helt panikken er vært singel i 6 år å vet ikke om menn sjenerelt bare ikke er til å stole på eller om jeg bare har stolt på feil. Har ikke stolt på noen på de 6 årene før nylig å der brant jeg meg. Er det de mannlige hormonene som gjør det? Eller er det noen man kan stole blindt på ? Mistet alt tilit til menn i det forholde og all selvtillit. Mistet meg selv Anonymkode: 74005...1ae Menn er vel som damer, tipper man i snitt kan stole på 1 av 3.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 er kvinner til å stole på når de ikke vil ha forhold? er kvinner til å stole på når de aviser menn? er kvinner til å stole på når de kun søker bekreftelse? er kvinner til å stole på når de gjør det slutt? hvor mange menn har du avist? er du til å stole på? Anonymkode: ad787...1f5 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Kan man stole på en hest?! Nei, alt med egen vilje, kan du ikke helt stole på Anonymkode: 72423...74e 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 Hvis du finner en A sexuell mann så kan du stole på han. Anonymkode: 32fc0...e23
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har fått helt panikken er vært singel i 6 år å vet ikke om menn sjenerelt bare ikke er til å stole på eller om jeg bare har stolt på feil. Har ikke stolt på noen på de 6 årene før nylig å der brant jeg meg. Er det de mannlige hormonene som gjør det? Eller er det noen man kan stole blindt på ? Mistet alt tilit til menn i det forholde og all selvtillit. Mistet meg selv Anonymkode: 74005...1ae Man kan ikke stole på menn. Dette vet de selv også. Ja, det er hormonene som ødelegger hjernen! Anonymkode: b79c2...0ba 1
Anonymbruker*** Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 Mange menn man kan stole på, men man skal være forsiktig med å stole for tidlig på mennesker (både kvinner og menn). Alle kan brenne seg på å vise tillit som ikke er fortjent. For kvinner som dater menn er nok risikoen høyest for alvorlige konsekvenser.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 Folk har blitt sveket av både kvinner og menn, så umoralske mennesker finnes blant begge kjønn. Det finnes heldigvis mange moralske mennesker også. Problemet er at vi vet ikke hvem. Vi må bare leve livet og ikke ta sorgene på forskudd. Og så får vi stole på magefølelsen, og lære av det vi har opplevd og ikke være alt for naive, men ikke alt for skeptiske heller. Anonymkode: 7bada...0eb 2 1
Virrevirrevapp Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 Man kan stole på noen menn. Akkurat som med kvinner. Hormoner har vi alle. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 Akkurat like mye som man kan stole på kvinner. Det vil si ikke alle er til å stole på. Anonymkode: c0d21...967 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #18 Skrevet 8. september 2022 Definitivt NEI. Anonymkode: 05880...1c7 2
Adrenalina1 Skrevet 8. september 2022 #19 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har fått helt panikken er vært singel i 6 år å vet ikke om menn sjenerelt bare ikke er til å stole på eller om jeg bare har stolt på feil. Har ikke stolt på noen på de 6 årene før nylig å der brant jeg meg. Er det de mannlige hormonene som gjør det? Eller er det noen man kan stole blindt på ? Mistet alt tilit til menn i det forholde og all selvtillit. Mistet meg selv Anonymkode: 74005...1ae For å svare på overskriften. Nei, man kan ikke stole på en mann.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #20 Skrevet 8. september 2022 Jeg hadde hatt større problemer med å stole på kvinner om jeg var mann. De blir gravide som de vil, de skal giftes for å sikre seg selv økonomisk, de er truende til å nekte samvær... Synes synd i menn, og glad jeg ikke er mann. Anonymkode: 34a7d...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå