Aquarius Skrevet 26. november 2005 #1 Skrevet 26. november 2005 Sex og samlivseksperten Tracey Cox har avlagt sin dom i Bergen. http://www.ba.no/bilder/bildeserier/articl...105.ece?start=1 Og når ble Martin Andresen bergensk? :klø:
Gjest Pet Skrevet 26. november 2005 #2 Skrevet 26. november 2005 Og når ble Kenneth Sivertsen sexy? :klø:
Malama Skrevet 26. november 2005 #3 Skrevet 26. november 2005 Sex og samlivseksperten Tracey Cox har avlagt sin dom i Bergen. http://www.ba.no/bilder/bildeserier/articl...105.ece?start=1 Og når ble Martin Andresen bergensk? :klø: ← Antakeligvis da han flyttet hit? det ser ut som om de definerer bergensre som de som kommer fra Bergen, eller bor Bergen. Om jeg er helt enig i dommen vet jeg ikke, men jo.. der er en og annen som er fin å se på blandt de beste der, og de dårligste... vel.... lite spennende der ja. Men... de glemte de jeg synes er aller emst sexy i Bergen, min samboer
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 Når ble Tracy Cox ekspert?
Kelsey Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Når ble Tracy Cox ekspert? ← Det lurer jeg på også. Makt og store neser er sexy? Da har jeg visst misforstått noe i livet, om det er det eksperten sier.
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #6 Skrevet 27. november 2005 Og når ble Kenneth Sivertsen sexy? :klø: ← Det lurer jeg også på. Og at Carl Fredrik Seim også kom seg inn på topp 10 synes jeg er mer enn utrolig.
Gjest WildThing Skrevet 27. november 2005 #7 Skrevet 27. november 2005 Det lurer jeg også på. Og at Carl Fredrik Seim også kom seg inn på topp 10 synes jeg er mer enn utrolig. ← Sleske strebere er på moten, vettu.
Gjest Mito24 Skrevet 27. november 2005 #8 Skrevet 27. november 2005 Tracy Cox er like sexy som ballene mine etter et år uten barbering.
Anglofil Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Hmm, vel, skal innrømme at ting får et nytt perspektiv. Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #10 Skrevet 30. november 2005 Tracy Cox er like sexy som ballene mine etter et år uten barbering. ← Baller uten hår er pedofilt I MINE ØYNE, nå kvinnfolkens ikke bli sinna for mine hodemening og hodeuttalelser beklager hvis noen ble lei seg eller støtt, det er jul og vi skal alle være glade. Så poenget: Pedofile baller er da ikke sexy :O Da må tracy cox være en sjarmør uten like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå