Gå til innhold

Når blir man litt for mye for den man matchet med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt fersk når det gjelder dating, å er i slutten av 20 årene. Jeg sliter så veldig med å vite, når jeg gjør eller sier ting som kan kanskje være litt for mye.

De fleste jeg har matchet med tidligere, så begynner man å prate og kanskje det er god flyt. Etter hvert så avtaler man å møtes, drar på date også har jo resultatet variert om det blir noe videre kontakt eller om vi i det hele tatt rakk å møtes før det ikke går noe vei. (sånn er dating 2022?)

Mens her om dagen matchet jeg med ei, som endret alt. Der var det god kontakt med en gang, det er genuin interesse fra hun hvis jeg ikke kommer på noe å prate om eller hvis det har vært stunder med stillhet så tar hun opp kontakten har spørsmål og vi kan prate løst om alt mulig. Det er natta og god morgen meldinger, å jeg merker at hun genuint lurer på hvordan jeg har det osv. Jeg prøver å matche hennes energi på de samme tingene for jeg liker veldig godt å prate med hun. 

Men så til der jeg sliter, får når jeg for snaps så smiler jeg så innmari. For hun er etter min mening så ufattelig søt og vakker, elsker stilen hennes, interessene, humoren you name it. Men jeg veit liksom ikke hvor komplimenter går fra søt og koselig til mas på grensa til creepy. Jeg skjønner jo at det kan variere fra person til person og om de liker personen som sender.  Jeg har jo lyst å være litt flørtene, å bygge opp interesse for henne siden mye av vår kontakt kommer til å måtte være digitalt pga livssituasjoner. Men jeg har ikke så høy selvtillit, så jeg drar meg dessverre selv ned, ved å tenke at hun kommer til å miste interesse etter at vi har møttes. Eller at jeg prøver for hardt, sier ting som kan bli sett på som creepy. Med alt som jeg har beskrevet over, så burde jeg jo skjønne at hun er interessert men jeg klarer ikke å være fornuftig. 
Så sånn generelt hva blir for mye fra en fyr dere prater med?

Sorry at det blir litt rotete men har så sommerfugler og klarer ikke alltid å tenke helt fornuftig   

Anonymkode: b077d...0e2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva får deg til å tro at du ikke kunne fortalt henne akkurat det du skriver her nå? Dating blir 200% mer interessant, når du tar det opp på metanivå, dvs forteller hvorfor du sier og gjør som du gjør, og også hvorfor du ikke tør, eller lar være å si andre ting. 

Anonymkode: dc4aa...e38

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette er helt umulig å svare på. Kanskje hun er den type dame som vil ha komplimenter hver dag, og gjerne på utseendet. Så har du slike som meg, som synes det er kleint og ubehagelig å få komplimenter og snaps dagen lang. Spesielt komplimenter på utseendet.

Så det beste er vel å følge magefølelsen og være deg selv. Å late som man er en annen blir slitsomt i lengden. Og møtes ganske kjapt, folk er utrolig forskjellige i virkeligheten, kontra på nett .

Anonymkode: 15db2...b2c

Skrevet

Etter å pratet med hun i hele går, så er jeg bare overbevist på at hun er så utrolig herlig. Jeg er ganske mild i det å flørte, men tar de sjansene hvor det faller naturlig. Vet ikke hva jeg skal si en gang 😅 Samtalene er morsomme lekne og koselig, så jeg gleder meg bare mer og mer

ts.

Anonymkode: b077d...0e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...