AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Er så lei meg.. vært sammen med en godt voksen mann i 6 mnd. Vi er kjærester og har møtt familie. I de to siste forholdene hans ble han beskyldt for å være utro.. han har gitt sine forklaringer til meg på dette og det høres rimelig ut. Men han er svært aktiv på sosiale medier og dette var visstnok et problem også i tidligere forhold. Spurte han ikveld om han ikke kunne fjerne statusen singel på Facebook men det vil han ikke.. 😔han mener det virkelige liv bør være nok og det at han kaller meg kjæresten. Sier jeg ikke må begynne som de andre 2… Poster aldri noe om oss sammen heller.. Legger jeg for mye i dette synes dere? Anonymkode: 4b156...1f1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Fjerne singelstatus? Ja, absolutt. Det er respektløst å opptre som singel hvis man har kjæreste. Da verdsetter man ikke forholdet nok. Ikke nødvendig med stort et innlegg, eller at navnet ditt kommer opp på profilen hans, men det minste han kan gjøre er å privatisere statusen sin. Om han ikke vil legge ut innlegg om dere, så tenker jeg du burde prøve å akkseptere det. Jeg legger heller ikke ut noe om kjæresten min på sosiale medier. Rett og slett fordi jeg har lyst til å holde forholdet vårt for meg selv. -Mann, 25 Anonymkode: 4e54a...e57 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Hadde ikke giddet det mer med han nei. Bye bye Anonymkode: 780b2...ce5 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Så han farter rundt online, og der er det viktigere for han at han står som singel enn at det ikke står noe. Ser vel etter noe nytt da, eller liker holde mulighetene åpne. Hadde en mann sagt rett ut at han vil beholde en singelstatus, så hadde han fått lov til det. Altså singel ikke bare på nett, men også i real life. Anonymkode: c8857...eb7 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Jaså, så han ble beskyldt for å være utro i to tidligere forhold, men har sin egen lure forklaring som du har godtatt... Han er i ferd med å gjøre det samme mot deg som han har gjort mot de to tidligere damene, og så bruker han til overmål forholdet til dem som et argument for at du skal la ham holde på i fred. Bare test ham. Si at han får legge ut bilder av dere, vise at dere er et par. Interessant å se hva han gjør med det kravet. Hvis han ikke viser deg mer respekt, ville jeg forlatt ham. Så kan han sitte der med "forklaringen" sin til neste dame. Anonymkode: d0bdb...9ca 2 1
Maestro Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fjerne singelstatus? Ja, absolutt. Det er respektløst å opptre som singel hvis man har kjæreste. Da verdsetter man ikke forholdet nok. Ikke nødvendig med stort et innlegg, eller at navnet ditt kommer opp på profilen hans, men det minste han kan gjøre er å privatisere statusen sin. Om han ikke vil legge ut innlegg om dere, så tenker jeg du burde prøve å akkseptere det. Jeg legger heller ikke ut noe om kjæresten min på sosiale medier. Rett og slett fordi jeg har lyst til å holde forholdet vårt for meg selv. -Mann, 25 Anonymkode: 4e54a...e57 Hadde jeg møtt en mann som ønsket og holde forholdet for seg selv, hadde jeg løpt. Vil du ha dama for deg selv også? Ikke treffe venner og familie? 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Ts igjen.. jeg forstår det ikke.. jeg har møtt moren og faren, barna hans, søsteren, kollegaer.. sier det er meg han vil være med. Reiser på ferier sammen. Bruker mye tid på meg .. men likevel dette helvetes So Me livet som gjør meg så usikker.. fatter heller ikke at det er så viktig at venner i den sosiale nettverket ikke anser han som opptatt når familien hans kan vite det. Verste er at jeg føler meg så liten når jeg tar det opp.. og han blir sur.. sier at han ikke orker end et slikt forhold 😔😔 skrev til han ikveld at det ikke var uvanlig å reagere på at kjæresten var singel på Facebook, at han hadde såret meg veldig med å ikke ta det bort. Han logget selvfølgelig av før han fikk lest meldingen. Anonymkode: 4b156...1f1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 Tenk å være så barnslig, og så være voksen mann med barn! Stå på ditt! Han prøve å overkjøre deg og si at han ikke orker et sånt forhold. Da er det han det er noe i veien med. Du må bare sette hardt mot hardt. Krev at han er åpen til absolutt alle om at han er i et forhold. Anonymkode: d0bdb...9ca 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så lei meg.. vært sammen med en godt voksen mann i 6 mnd. Vi er kjærester og har møtt familie. I de to siste forholdene hans ble han beskyldt for å være utro.. han har gitt sine forklaringer til meg på dette og det høres rimelig ut. Men han er svært aktiv på sosiale medier og dette var visstnok et problem også i tidligere forhold. Spurte han ikveld om han ikke kunne fjerne statusen singel på Facebook men det vil han ikke.. 😔han mener det virkelige liv bør være nok og det at han kaller meg kjæresten. Sier jeg ikke må begynne som de andre 2… Poster aldri noe om oss sammen heller.. Legger jeg for mye i dette synes dere? Anonymkode: 4b156...1f1 Du må skjønne at du blir manipulert! Han bedrar deg også! De er mestere på å lyve og dikte opp forklaringer men du må tenke med hodet ikke hjertet og skjønne at han gjør akuratt det samme mot deg som mot de. Dere er kjærester sier du men han vil ikke fjerne singelstatusen nei det er for å ikke skremme unna andre damer han har i sin hule hånd så han kan fortsette å være utro. Bortforklaringene han kommer med både om tidligere utroskapsanklager fra andre damer og om hvorfor han ikke vil endre singelstatus nå er bare manipulering!! Våkn opp og kom deg vekk Anonymkode: 781b9...4ce 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 Trygt å vise deg frem til familien. Ingen konkurranse der. Men det er vel kjekt å ha snøret ute i ett annet vann. Det er stor forskjell på å glemme/ikke bry seg om SoMe, og å være meget aktiv samtidig som det er viktig at det står singel. Det er altså viktigere for denne mannen at fremmede, bekjente, "fremmede", og nye venner, tror han er singel. Enn at du har det bra. Kommer sikkert noen med den "facebook teller ikke, vi er gift og er ikke venner der engang bla bla" Men SoMe oppførsel sier faktisk ganske mye om folk nå om dagen. Anonymkode: c8857...eb7 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Maestro skrev (1 time siden): Hadde jeg møtt en mann som ønsket og holde forholdet for seg selv, hadde jeg løpt. Vil du ha dama for deg selv også? Ikke treffe venner og familie? Løp i vei. Du tolker dette i helt feil retning. Jeg vil ikke legge ut om forholdet vårt på sosiale medier. Hvorfor? Fordi jeg vil ha privatlivet vårt privat, AKA: ha det for meg selv. Ikke bekymre deg: hun er fri som en fugl Anonymkode: 4e54a...e57
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Løp i vei. Du tolker dette i helt feil retning. Jeg vil ikke legge ut om forholdet vårt på sosiale medier. Hvorfor? Fordi jeg vil ha privatlivet vårt privat, AKA: ha det for meg selv. Ikke bekymre deg: hun er fri som en fugl Anonymkode: 4e54a...e57 Hva mener du? At det er ok å stå som singel når man har kjæreste og i tillegg ikke ville fjerne det på oppfordring? Det finnes ikke et spor av meg på sidene hans … Anonymkode: 4b156...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Løp i vei. Du tolker dette i helt feil retning. Jeg vil ikke legge ut om forholdet vårt på sosiale medier. Hvorfor? Fordi jeg vil ha privatlivet vårt privat, AKA: ha det for meg selv. Ikke bekymre deg: hun er fri som en fugl Anonymkode: 4e54a...e57 Det er stor forskjell på å "legge ut om forholdet" og bare vise helt nøkternt at dere er et par. Trenger ikke å utlevere noe privat. Når det er vanskelig bare å vise omverdenen at man er i et forhold, da tenker jeg at det er noe uvanlig. Anonymkode: d0bdb...9ca 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva mener du? At det er ok å stå som singel når man har kjæreste og i tillegg ikke ville fjerne det på oppfordring? Det finnes ikke et spor av meg på sidene hans … Anonymkode: 4b156...1f1 Tror du må lese originalsvaret mitt igjen. Jeg skriver klart og tydelig at det er respektløst å opptre som singel om man har kjæreste. Jeg skriver også at han burde fjerne singelstatusen. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er stor forskjell på å "legge ut om forholdet" og bare vise helt nøkternt at dere er et par. Trenger ikke å utlevere noe privat. Når det er vanskelig bare å vise omverdenen at man er i et forhold, da tenker jeg at det er noe uvanlig. Anonymkode: d0bdb...9ca Det blir vist i form av at facebook status står som 'samboer' med kjæresten. Ellers legger jeg ikke ut noe, ikke om meg selv engang. Jeg legger bare ut poster som er i jobbsammenheng. Er enig i at det er noe galt om man ikke kan vise omverdenen at man er i et forhold. For min del så er ikke det relevant i forhold til sosiale medier. Anonymkode: 4e54a...e57
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 Ts igjen. Våknet til en dritt sur melding. Dette fortjente han ikke, skal du begynne som de to andre, hvorfor har du ikke tillit til meg osv osv. fikk bare mer klump i magen. Dette skal tydeligvis handle om min tillit til han .. og derfor må han få stå som singel.. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre .. Anonymkode: 4b156...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts igjen. Våknet til en dritt sur melding. Dette fortjente han ikke, skal du begynne som de to andre, hvorfor har du ikke tillit til meg osv osv. fikk bare mer klump i magen. Dette skal tydeligvis handle om min tillit til han .. og derfor må han få stå som singel.. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre .. Anonymkode: 4b156...1f1 Du vet hva du skal gjøre, men du er nølende og orker det ikke fordi det er vondt. Annet alternativ er jo å leve med dette og ha det slik som du har det nå resten av livet. Er det verdt det? Anonymkode: ae5bf...96e 9 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 Han driver nå med hersketeknikk for å få deg til å droppe saken. En mann som blir så forbannet over noe så naturlig ting som å endre sivilstatus på nett når man er i et forhold, har noe å skjule. Vi har ingen sivil status på, men det er begges valg. Og hadde han kun stått som singel så hadde jeg blir drit sur. Dine følelser her er rettferdige, han får slutte dømme deg etter sine tidligere erfaringer. Men noe sier meg at de damene har hatt rett i sine reaksjoner. Vær på vakt. Stort rødt flagg Anonymkode: 175a7...3e7 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #18 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts igjen. Våknet til en dritt sur melding. Dette fortjente han ikke, skal du begynne som de to andre, hvorfor har du ikke tillit til meg osv osv. fikk bare mer klump i magen. Dette skal tydeligvis handle om min tillit til han .. og derfor må han få stå som singel.. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre .. Anonymkode: 4b156...1f1 Du skal sette grenser. Stå på at du ikke godtar at han har status som singel. Han trenger ikke å sette statusen til "i forhold", men han kan fjerne statusen helt. Om han vil ha status som singel så får han være singel. Dvs du finner deg en som vil ha et forhold på alle måter. Gi han klar besekjed at om han skal fortsette å være singel så avslutter du forholdet her og nå og finner deg en som er voksen nok til å være i et forhold på alle måter. Det har ingen ting med tillit å gjøre. Fy f.. for en dritt. Han er ikke verdt å holde på i det heletatt. Så jeg hadde avsluttet uansett. Det vil garantert dukke opp mer sånt med en mann som oppfører seg på den måten. Anonymkode: f7524...5c6 1 2
billie833111 Skrevet 8. september 2022 #19 Skrevet 8. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ts igjen. Våknet til en dritt sur melding. Dette fortjente han ikke, skal du begynne som de to andre, hvorfor har du ikke tillit til meg osv osv. fikk bare mer klump i magen. Dette skal tydeligvis handle om min tillit til han .. og derfor må han få stå som singel.. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre .. Anonymkode: 4b156...1f1 Dette er helt klar og tydelig manipulering, hvor han forsøker å snu saken om på deg og for å få den til å underkue, ved å trigge ditt ønske om å være en bedre partner for han enn de to forrige! Ingen blir så sinte for noe så lite med mindre de har noe å skjule. Han her fyren er IKKE en god og kjærlig partner. Det beste du kan gjøre er å gå fra ham med hodet hevet og færrest mulig ord. Ikke la ham se at du er forvirret eller såret. Han tror du er submissive nok til å la ham bedra deg og lyve og manipulere som han vil. 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #20 Skrevet 8. september 2022 Tenker det er noe ugreit med voksne folk som er svært aktive på sosiale medier, det vitner kanskje om mangel på lyst eller evne til å delta eller forplikte seg IRL? Nitrist med folk over 40 som alltid har nesa i telefonen, og mistenkelig med den statusen han ikke vil endre. Anonymkode: 080c3...464 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå