AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Skriv gjerne om du kjøper til gutt eller jente også😊 Jeg synes det er lett å finne fine gutteklær, men ikke like enkelt til jente. Jenta mi er 1 år og jeg vil kjøpe noen skikkelig fine barnehageklær. Tips?😁 Anonymkode: 34a22...cd0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Liker Newbie veldig godt for små barn. Anonymkode: 80aaf...bbc
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Liker ullklærne til name it og fargene og materialene til Lindex. Kjøper også brukt der jeg kan, men definitivt ikke bukser til største da de slites ut så fort i den alderen at det man kan få tak i som er helt og pent stortsett er stive penbukser 😆 Han på fire foretrekker de som for øyeblikket har paw patrol eller dinosaurklær 😂 Anonymkode: bdf07...a04
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Her går det mest i Lindex og Polarn & Pyret. Anonymkode: a3d11...b59
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Har en gutt på ni som handler mest på hm. Han har høy slitasje på klær og legger igjen yttertøy overalt (adhd) så orker ikke kjøpe dyrt til han. Har ei jente på seks som handler mest på Lindex. De har fine mønstre og litt mindre disneyprinsessefokusert enn hm. Sistemann på fire handler mest på name it, for han er så tynn. De har smal passform på buksene sine. Anonymkode: 7d22f...4ff
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Babyklær på Lindex, men synes klærne på Brando kids er veldig gode til 3 år +, spesielt de i merinoull. H&M går det hull på etter noen uker. Anonymkode: fa659...0c6
kløverpiken Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Jeg har en sønn på 6 mnd. Foreløpig liker jeg Newbie, Gullkorn design og Nameit best ☺️
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 Jeg liker og kjøpe brukt. Får mange fine klær som ikke blir solgt her og nå. Finner fine skatter! Går ofte i Newbie, Reflex, Gullkorn, NameIt, Reima, Lindex. Anonymkode: 1f2ad...6b5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 Jente på 4. Handler reflex, Lindex, KappAhl/newbie, hm stort sett. Noe name it, polarn, hummel osv. Anonymkode: e3ab0...a9f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 Barnas hus, babyshop, litt name it , altpåstell Anonymkode: 99a29...590
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Jeg synes Newbie og polarn og pyret har fine klær. Gullkorn, nøstebarn og nameit har også bra klær. Anonymkode: ac7c1...68c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 Gullkorn Design, Polarn o. Pyret , marmar , Newbie , Joha Anonymkode: 204ed...e50
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 Jeg like name it, cubus, Lindex, kappahl stort sett. Har også en del hjemmesydd. Kjøper billig klær, for særlig eldste sliter klærne raskere enn han rekker å bruke de nesten. Så da er det ikke fult så kjedelig å kjøpe nytt når det er ødelagt. Anonymkode: 8c4f5...60b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 Liker å kjøpe klespakker på finn ❤️ Pleier å følge med og slå til når det dukker opp noe jeg har behov for til en god pris. Gjerne de merkene som er nevnt over her. Men ungene vokser fort, og det er synd å bruke masse penger på nye klær når det finnes så mange bruktkupp 😁 Anonymkode: 7f933...c91 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 Joggedresser fra hummel og gullkorn, ull og bambus fra hust & claire, mye basic klær fra Lindex. Newbie er fint, men utrolig smått i størrelsen og stivt.. så ikke favoritt til baby, bedre til eldre barn. Liker basic body og leggings fra marmar copenhagen til baby. Har også noen sykt myke bodyer fra Cubus. God ull, fleece og bambus på barnas hus (til ok pris). Utrolig myke og gode klær fra name it (usikker på hva den typen tøy et laget av), men ikke alle farger og print jeg liker så kjøper når jeg kommer over noe fint Bambus undertøy og pyjamas fra gullkorn design. Tøy med ull utenpå og bomull/bambus på innsiden fra joha. Lette, gode shortser fra HM. Sokker og undertøy fra Lindex/HM. Ellers er det litt etter hva jeg leter etter.. vil jeg ha et spesielt plagg i en spesiell farge så leter jeg på nett til jeg finner det. Kjøper omtrent bare på salg, feks fjorårets farger til halv pris 😅 Og er glad jeg arver mye også. Anonymkode: bf1d0...294
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 Har gutter. Handler mest på NameIt, HM, KappAhl, Carlings og av og til Cubus. Har også litt fra Ralph Lauren, skjorter og pikéer til finere. Veldig bra kvalitet på det. Anonymkode: ae055...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå