AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Dere som er skilt, hvordan tok dere det opp? Jeg synes det er så vanskelig. Vet han blir lei seg, men forholdet er ikke bra. Jeg har ventet lenge nok nå. Har tenkt at jeg må ta det opp etter at vi har lagt oss? Vi er stort sett aldri alene. Anonymkode: db21f...6d7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Jeg ville ikke satt pris på å høre det etter Vi hadde lagt oss. Sørg heller for å være alene. Gå en tur, si at dere må prate sammen. Walk and talk er fint. Anonymkode: 42ff2...d2b 2 1
Blåjojo Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Lag dere tid. Dette er ikke noe som kan snakkes om kjapt vil jeg tro. Og i allefall ikke etter at dere har lagt dere. Er jo en mulighet for at han lurer på litt mer enn det eksen min hadde.. Han lurte bare på hvordan vi skulle gjøre det med fordeling og samvær med barna.😅 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Fiks barnevakt. Si det på dagtid. Anonymkode: 9578f...255
AprilLudgate Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dere som er skilt, hvordan tok dere det opp? Jeg synes det er så vanskelig. Vet han blir lei seg, men forholdet er ikke bra. Jeg har ventet lenge nok nå. Har tenkt at jeg må ta det opp etter at vi har lagt oss? Vi er stort sett aldri alene. Anonymkode: db21f...6d7 Har du vurdert «vi må på Familievernkontoret da jeg sliter i forholdet, det fungerer ikke for meg»? Og forsøkt der først - altså å få forholdet til å funke? Mulig du har det, men jeg tenker man begynner med parterapi før man sier «skilsmisse», med mindre det er helt drøye årsaker (vold osv). 3
Lillpia Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Jag hadde planlagt på forhånd hva jeg skulle ta opp med ham, skrevet det ned og lest gjennom mange ganger. Han ble veldig sint og det ble mye gråting, så jeg er glad vi var hjemme. Det var på dagtid og barna var ute av huset Jeg begynte med å ta opp alle ting som ikke var bra. I utgangspunktet tenkte jeg at vi kunne dra til fvk for å prate, men han gikk rett i forsvar og begynte å beskylde meg for det ene og andre. Da endte det med at jeg sa at jeg vil skilles. Dagen etter gikk vi en lang tur og pratet. Da hadde han roet seg litt ned og innrømmet at han heller ikke hadde hatt det bra, og vi ble enige om å fortelle det til barna. To dager etter var han på tinder 🙄😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå