AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Når man har surra rundt på dating-apper i fire år av og på, uten å få seg en kjæreste, er det da på tide å kaste inn håndkleet (eventuelt t-skjorta) ? Anonymkode: 0d617...130
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Mirakler kan alltids skje men jeg hadde prøvd andre arenaer. Har veldig liten tro på nettdating Anonymkode: 91509...8e9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når man har surra rundt på dating-apper i fire år av og på, uten å få seg en kjæreste, er det da på tide å kaste inn håndkleet (eventuelt t-skjorta) ? Anonymkode: 0d617...130 Da er vi to men ja er ikke på dating apper lengre. Jeg fant aldri kjærligheten .. følelser ble aldri gjengjeldt. Men har en etter meg siden 2020 som jeg vurderer å gi en sjanse. Ingen har vært så hyggelig mot meg som han. Og blitt vant til han er der. Men har ikke de store følelsene Anonymkode: b4587...023
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå