AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Tok min første Pfizer vaksine i april 2021, og dem to neste i anbefalt tid (tok siste pfizer dose i desember 21).. Jeg ble mamma i april 2020, og startet å jobbe litt i februar 21. Skal sies at jeg aldri har klart å jobbe 100% pga psyken, men i fjor tok kaka.. jeg fikk ny jobb i juli 21, og i november 21 ble jeg sykemeldt, og er det fremdeles.. pga utmattelse og div. stress etc ser at mulige bivirkninger kan være bla utmattelse, hodepine og nattesvette.. og jeg sliter med alt dette.. Er det flere som lurer på det samme, eller er det ren tilfeldighet? Prøver å finne ut hvor den sykelige utmattelsen kommer ifra.. Anonymkode: 95c5e...f88 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Har du hatt Covid? Har du tatt den "årlige sjekken" av blodprøver hos fastlegen? Det er jo mange som er slitne etter de blir foreldre, det er jo helt normalt. Men ta en blodprøvekontroll, kan være så enkelt som lavt jern eller d-vit. Anonymkode: 3c607...681 1 1
Gjest Ramona1970 Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Her inne får man nok ikke delt så mye informasjon som kan belyse dette. Her er navnet på en fb-gruppe der folk snakker om sine bivirkninger og mulige bivirkninger - "Erfaringer med Covid 19 vaksinering - Norge".
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Jeg var veldig dårlig av covid, og mistet blant annet smak- og luktesans. Etter 18 måneder er det fremdeles ikke tilbake. Ble dog i god form bortsett fra det etter et par måneder. Så tok jeg en dose pfizer og da begynte det virkelige helvete… Muskelsvakhet i armer og ben, skjelvinger i ansikt og hender, samt problemer med å finne ord blant annet. Jeg var også ekstremt utmattet og kunne aldri få nok søvn. Jeg har blitt sjekket på alle mulige måter og vært til en rekke undersøkelser, men de har ikke noe annet å komme med enn «bivirkning, får håpe det går over etter hvert». Er sykemeldt på 9 mnd, og har kapasitet til svært lite… Dagene bare går, og jeg får ikke gjort noe som helst føles det som… Anonymkode: e316f...9dd
vinterskog Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Du sier jo selv at du ikke jobber 100% pga helsen, gjetter du er nede i en dipp nå som gjør deg dårligere. Det kanskje var litt mye med ny jobb og bli forelder. Begge deler kan jo være temmelig utmattende og med en grunnleggende sårbarhet, så kan det gå som det går. Prat med legen og psykolog, og klem til deg. God bedring! 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Kan være det ja. Om man har lov til å mene og uttrykke det på KG. Anonymkode: bc28f...94e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Hvis det ikke kom med en gang vil jeg tro det er mer sannsynlig at det "bare" er livet kombinert med ditt hode. Hilsen en som trodde jeg hadde kontroll men fremdeles sliter fem år etter jeg traff veggen. Anonymkode: 0d359...b44 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå