AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Er det innafor å bruke velursett til hverdags? Eller er det forbeholdt hjemmekos? Er i slutten av 20 årene. Har en jobb der det absolutt ikke er noen kleskode, er helt innafor med behagelig tøy. Jeg er den eneste "unge" på arbeidsplassen, så har ikke så mange å sammenligne med.😊 Anonymkode: 1ae5a...fec 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Det ville jeg sagt er hjemmeklær. I hvert fall underdelen. Overdelen kan kanskje brukes med jeans, spørs hva slags jobb det er. Hos oss hadde det gått helt greit. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 CrazyCatLady2500 skrev (4 minutter siden): Det ville jeg sagt er hjemmeklær. I hvert fall underdelen. Overdelen kan kanskje brukes med jeans, spørs hva slags jobb det er. Hos oss hadde det gått helt greit. Ja, er litt det jeg også har tenkt. Men ser mange vgs elever går med disse settene, men så er jo jeg 10 år eldre også😂. Så visste ikke om det var innafor, er jo så deilig å gå med! Jobber i omsorgsyrke, der de fleste av mine eldre kollegaer går mye med fleecegensere o.l Anonymkode: 1ae5a...fec 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, er litt det jeg også har tenkt. Men ser mange vgs elever går med disse settene, men så er jo jeg 10 år eldre også😂. Så visste ikke om det var innafor, er jo så deilig å gå med! Jobber i omsorgsyrke, der de fleste av mine eldre kollegaer går mye med fleecegensere o.l Anonymkode: 1ae5a...fec Å ja, type tilrettelagt bolig, som bpa osv? Da tenker jeg at det er helt ok med overdelen, i hvert fall! Det viktigste er at det er helt og rent. Og så er dette med kleskoder egentlig rare greier - for de færreste gjør dårligere eller bedre jobb pga antrekk…. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Kan denne være et alternativ til velurbukse og kosebukse? Ser veldig behagelig ut, men også "kledd". Du finner den her. Anonymkode: 53c92...829 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det innafor å bruke velursett til hverdags? Eller er det forbeholdt hjemmekos? Er i slutten av 20 årene. Har en jobb der det absolutt ikke er noen kleskode, er helt innafor med behagelig tøy. Jeg er den eneste "unge" på arbeidsplassen, så har ikke så mange å sammenligne med.😊 Anonymkode: 1ae5a...fec Ja jeg synes det er helt ok å bruke så sant det ikke er noe kleskode, kan man gå tights der er også velursett ok Anonymkode: 0695a...924
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 Hadde ikke gått med det på jobb selv om kollegaer går i fleece og tights. Synes det er uprofesjonelt og det vil jeg ikke være. Anonymkode: d5c99...4c0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 Hvis du kjenner litt på det kan du kanskje pynte på resten av deg? For eksempel med rene sko og fikset på håret, sminke, øredobber eller smykke men jeg tror ikke noen hadde reagert nesten uansett hva du gikk i. Kommer litt an på hvordan de andre går kledd. Jeg hadde ikke reagert selv Anonymkode: 4b709...e99 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #9 Skrevet 7. september 2022 Det kommer også litt an på hvordan dressen ser ut, om den ser slitt eller ny ut osv Anonymkode: 4b709...e99 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 Innafor i nøytrale farger mener jeg, men kommer selvsagt an på jobb, se an hvordan de andre kler seg. Jeg bruker marineblått velursett til hverdag til butikken osv hvertfall selv. Anonymkode: 7ca97...164 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå