Gå til innhold

Andre som mister interessen fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I starten om man ikke møtes jevnlig? Gjerne minst 1-2 ganger i uka. 

Jeg er litt sånn ute av syne, ute av sinn…..

Anonymkode: 35acb...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eller tja kanskje, slitsomt

Anonymkode: 216d0...fe3

• Liker 1
Skrevet

Nei, stikk motsatt. Jeg mister fort interessen for de som mååååå ha kontakt 24/7. Blir for mye for meg. 

Skrevet

Tja, mister kanskje ikke interessen, men tror jo ikke den andre er interessert om de ikke vil kommunisere/møtes jevnlig. 

Anonymkode: e02e9...07b

Skrevet
MissIndependent45 skrev (2 timer siden):

Nei, stikk motsatt. Jeg mister fort interessen for de som mååååå ha kontakt 24/7. Blir for mye for meg. 

Mener jo ikke 24/7. Hadde fått hetta. Men om man ikke sees på et par uker, så «glemmer» jeg de nesten.

Anonymkode: 35acb...160

Skrevet

Nei jeg er omvendt og syns det blir for masete med 1-2 ganger i uka. I begynnelsen liker jeg at det går hvertfall en uke eller to før neste date men når vi har vært ute en del ganger og følelser utvikler seg da er det greit å møtes oftere. Men inntil følelser kommer så er han jo bare en fremmed og jeg orker ikke stresse og prioritere vekk andre ting for å møte en fremmed 

Anonymkode: 7abd4...b2a

Skrevet

Minst en gang i uken om vi bor nær er nok standarden om det faktisk skal kunne utvikle seg. Men møter vi bare en gang i uken eller mindre over tid, er jeg helt avhengig av at han er god på teksting og eventuell ringing for å holde interessen gående. Det blir en viktig del av bli kjent-prosessen for meg. 

Anonymkode: 9a2ba...a10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...