Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle! Håper ikke dette er støtende innlegg for noen, men jeg har tatt 2 aborter, siste var nå i februar. Jeg er 39 år (snart 40)og alle rundt meg sa at jeg var for gammel for barn og at jeg allerede burte ta vare på de to jeg allerede har. Jeg angrer så sykt sykt mye for at jeg tok abort, jeg er gift og vi vil så gjerne ha ett barn sammen. Mannen krevde at jeg tok p piller etter abort siden jeg ikke ville ha barn. Nå har jeg stoppet på p pillene og vi prøver i herdig med å få en baby. Er det umulig i min alder nå? Tenker at nå blir jeg straffet siden jeg tok abort😑 jeg er så lei meg hver dag. Noen som har blitt gravid i min alder? 

Anonymkode: c77b7...68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke lenge siden du ble gravid så du vet jo at det går :) Fikk nylig min 4. nå som 39 åring. Ble gravid raskt. Lykke til! 

Anonymkode: a7dba...0d7

Skrevet

Du blir ikke straffet jenta mi, ikke tenk slik. Det er fryktelig tungt følelsesmessig å ikke få det til. Masse tanker til dere!

Det er nok litt mer utfordrende å bli gravide jo eldre man er. Det er likevel ingen grunn til å miste håp. Du har vært gravid før, så da vet du at kroppen din kan bli igjen! Det viktigste tipset jeg kan gi er å holde deg i form! Ikke slanking eller noe, men hvis du er i form så er det mye større sjanse for at du slapper mer av. Kroppen blir sunn og mer mottakelig fordi du føler deg bedre!

Masse lykke til ❤

Skrevet

Hvorfor tok du abort i februar hvis du vil ha barn nå? …🤷‍♀️ 

Skrevet

Hva har endret seg på syv måneder?

Helt vanlig å bruke opptil ett år på å bli gravid, og det er da når man er yngre.

Kan godt være det tar lenger tid for deg, siden du nylig tok abort og er "gammel".

Anonymkode: b1e0b...e78

Skrevet
mo1234 skrev (29 minutter siden):

Hvorfor tok du abort i februar hvis du vil ha barn nå? …🤷‍♀️ 

Det er vanskelig for mange om de står under hardt press. Har opplevd det samme som ts selv; tok abort selv om jeg ville beholde, ekstremt hardt press. Prøver igjen å bli gravid nå, da savnet og angeren er knusende.

Anonymkode: c449a...119

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vanskelig for mange om de står under hardt press. Har opplevd det samme som ts selv; tok abort selv om jeg ville beholde, ekstremt hardt press. Prøver igjen å bli gravid nå, da savnet og angeren er knusende.

Anonymkode: c449a...119

Det vet jeg alt om…! Har blitt utsatt for abortpress selv. Det endte med abort av flere grunner. Du kan ihvertfall få en ny sjanse, det kan ikke jeg, siden typen gjorde det slutt etterpå. I tillegg begynner tiden min og renne ut med tanke på alderen min. Savnet og angeren er knusende her også.

Endret av mo1234
Skrevet

Du lot deg overtale av andre enn mannen din til å ta abort i en alder av 39 år? Det høres jo helt utrolig ut. 

Jeg er i uke 32, snart 40 år. Jeg tok dog ikke abort eller sto på p-pillen siste 6-7 mnd før ønske om graviditet 

Anonymkode: 2a867...dd9

Skrevet (endret)

Aborten skal ikke påvirke muligheten for å bli gravid igjen (Så sant du har regelmessig syklus igjen). Ja, jeg vet om flere som har blitt gravide i din alder.

Endret av mo1234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...