AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Del Skrevet 7. september 2022 Sliter skikkelig med baby som kjemper i mot søvnen. Ofte hele dagen som fører til masse sutring og grining hele dagen. Dette er en baby som fra starten har vært krevende når det gjelder søvn, men det har tatt helt av de siste ukene. Vi kan trille i vogn i timesvis hvor han bare gråter og gråter og alle forsøk på å roe ned feiler. Vi ender som regel opp med baby i bæresele, eller som jeg har begynt med denne uka: droppe å gå ut.. De få gangene vi får ham til å sovne i vogn våkner han etter en halvtime, enten vi triller eller stopper så det er mye jobb for lite glede. Det samme gjelder nå vi bysser, har ham i hengevugge og i bæresele. Han er kjempetrøtt, men kjemper i mot og når han endelig sovner våkner han som regel etter maks en time. Han klarer ikke koble seg på neste søvnsyklus. Om natten sover han greit så vi vet jo at han har evnene til det og derfor er det så rart at han virkelig ikke vil sove på dagtid. Vi har også prøvd å ha det stille rundt ham på dagtid (dog jeg er litt i mot deg da jeg helst ikke vil at det skal bli en vane), men det funker ikke det heller. Jeg har helt sluttet å legge planer med venner og har droppet å møte barselgruppen i det siste da jeg ikke orker å stresse med å komme meg ut i tilfelle han faktisk får sove inne den dagen. Noen tips eller råd? Anonymkode: c0716...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Del Skrevet 7. september 2022 Ingen tips, datteren min har alltid vært slik, 20mmd nå. Bare å prøve å lage en fin dag, dovner babyen så dovner den. Ikke steg deg inne I tilfelle! Anonymkode: 68f66...f6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen tips, datteren min har alltid vært slik, 20mmd nå. Bare å prøve å lage en fin dag, dovner babyen så dovner den. Ikke steg deg inne I tilfelle! Anonymkode: 68f66...f6e Problemet er at jeg ikke får en fin dag av å gå ute og stresse med en hylende baby, derfor er det lettere å være hjemme med alt av hjelpemidler og mulighet til å legge meg på sofaen og få en powernap hvis han faktisk sovner. Mindre forstyrrelser hjemme også. Hvis jeg hadde hatt en krone for hver gang en jævla motorsykkel har vekket ham når han endelig har sovnet 🤬 Anonymkode: c0716...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Del Skrevet 7. september 2022 Høres ut som han er sulten? Anonymkode: 6e45a...4bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Del Skrevet 7. september 2022 Sorry, jeg banner i kirken nå, men ting ble så mye bedre når jeg begynte å gi erstatning og fø mer kontroll over hvor mye baby fikk i seg. Baby kan selvfølgelig få magevondt, men det finnes så mange forskjellige typer erstatninger som er milde mot magen. Jeg vet at morsmelk er best og alt det der, men jeg angrer nesten litt på at jeg ammet min første døgnet rundt og var skremt vekk fra å gi noe erstatning uansett hvor tøffe noen dager, kvelder og netter var. Babyer er ulike, men min nr 2 - som er flaskebarn - er så utrolig mye mer harmonisk, både dag og natt. Jeg er også helt overbevist om at kveldsuro for mange egentlig «bare» er sult fordi de ikke får nok mat av puppen. Anonymkode: d9c60...27b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Høres ut som han er sulten? Anonymkode: 6e45a...4bb AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Sorry, jeg banner i kirken nå, men ting ble så mye bedre når jeg begynte å gi erstatning og fø mer kontroll over hvor mye baby fikk i seg. Baby kan selvfølgelig få magevondt, men det finnes så mange forskjellige typer erstatninger som er milde mot magen. Jeg vet at morsmelk er best og alt det der, men jeg angrer nesten litt på at jeg ammet min første døgnet rundt og var skremt vekk fra å gi noe erstatning uansett hvor tøffe noen dager, kvelder og netter var. Babyer er ulike, men min nr 2 - som er flaskebarn - er så utrolig mye mer harmonisk, både dag og natt. Jeg er også helt overbevist om at kveldsuro for mange egentlig «bare» er sult fordi de ikke får nok mat av puppen. Anonymkode: d9c60...27b Har faktisk fått beskjed fra ammeveileder og helsesykepleier om å amme sjeldnere da han la på seg veldig my (500 g på én uke). Vi trodde kanskje han fikk for lite mat fordi han kavet ved brystet hele dagen, men det viste seg altså at han får i seg mer enn nok. I følge dem bruker han pupp like mye som trøst (gråter mye pga smerter i magen og mye bæsjing) og det ble betraktelig bedre da vi ikke matet hele tiden, men nå er det litt mer uro under ammigen igjen. Dette begynte jeg med for 3,5 uke siden. Han ble veid senest denne uken og følgr kurven. Skal sies at han ofte stopper midt i amming og gråter pga magesmerter/prom/bæsjing, men tilbyr alltid mer pupp. Kanskje jeg må ta en ny prat med helsesykepleier. Problemet med å gi ham pupp hele tiden er at han bæsjer oftere og dermed våkner pga det.. Anonymkode: c0716...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 7. september 2022 #7 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Ta en tur til kiropraktor som er spesialist på babyer hvis du ikke allerede har gjort det. Ofte kan det være noe med nakke eller rygg som gjør det ubehagelig/vondt for dem å ligge på rygg/sideleie alene. Overraskende mange som får det bedre etter å ha sjekket opp. De har jo tross alt vært gjennom en skikkelig hardøkt. Har du nok melk? Endret 7. september 2022 av Turtellure12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #8 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sliter skikkelig med baby som kjemper i mot søvnen. Ofte hele dagen som fører til masse sutring og grining hele dagen. Dette er en baby som fra starten har vært krevende når det gjelder søvn, men det har tatt helt av de siste ukene. Vi kan trille i vogn i timesvis hvor han bare gråter og gråter og alle forsøk på å roe ned feiler. Vi ender som regel opp med baby i bæresele, eller som jeg har begynt med denne uka: droppe å gå ut.. De få gangene vi får ham til å sovne i vogn våkner han etter en halvtime, enten vi triller eller stopper så det er mye jobb for lite glede. Det samme gjelder nå vi bysser, har ham i hengevugge og i bæresele. Han er kjempetrøtt, men kjemper i mot og når han endelig sovner våkner han som regel etter maks en time. Han klarer ikke koble seg på neste søvnsyklus. Om natten sover han greit så vi vet jo at han har evnene til det og derfor er det så rart at han virkelig ikke vil sove på dagtid. Vi har også prøvd å ha det stille rundt ham på dagtid (dog jeg er litt i mot deg da jeg helst ikke vil at det skal bli en vane), men det funker ikke det heller. Jeg har helt sluttet å legge planer med venner og har droppet å møte barselgruppen i det siste da jeg ikke orker å stresse med å komme meg ut i tilfelle han faktisk får sove inne den dagen. Noen tips eller råd? Anonymkode: c0716...2ed Sleng ut puppen og legg deg på siden for å amme. Enkleste for begge om du ammer da. Nyfødte kan sove lenge og noe våkner ofte og vil ha mat. De kan ha økedøgn. Evnt sørg for at han er tørr og mett om han skal sove 🤣 Anonymkode: 96d74...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #9 Del Skrevet 7. september 2022 Gratulerer, du har fått et barn som sliter med å koble søvnsykluser. Det suger! Jeg beklager at du må stå i det! Min eldste var sånn, og jeg trodde jeg skulle gå på veggen! Ettersom alle barn er helt forskjellige (mine to ligner bare utseendemessig, alt annet er helt absurd forskjellig), vil jeg bare gi de to tipsene som alltid gjelder; 1) Husk at med så små barn er ALT faser - this too shall pass! 2) Senk skuldrene, ta inn over deg at det dessverre ikke er så mye å gjøre med dette og finn ut hva som gir deg energi - for du er en bedre og mer tålmodig mamma om du gjør hyggelige ting for deg selv. Er det å være hjemme, strikke og gynge på han i bæreselen? Topp! Er det å dra på kafe med barselgruppa, trille en tur med venner eller gå på babykino? Topp! Dere to er et team, og du ofrer sykt mye for han - av og til må han ofre litt for deg også! 🙊❤️❤️ Anonymkode: 5aa61...5f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Del Skrevet 8. september 2022 Hvor lang tid var det mellom hver gang han skal sove på dagen? 😊 Anonymkode: 7be19...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Del Skrevet 8. september 2022 Her måtte babyen rett og slett kun sove på meg, alle lurer. Er over 5 mnd nå og det er fortsatt det eneste som fungerer. Anonymkode: 0a520...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Del Skrevet 8. september 2022 Min baby på 3 mnd sover kun i armene mine eller i bæresjal. Hun har aldri sovet verken i bilstol eller vogn. Her har jeg bare resignert, og sittet inne med gardinene trekt for og råtnet i hele sommer. Barselgruppen har jeg ikke giddet å møte engang. Jeg skaffet meg abonnement på Disney pluss, så bruker dagene på sofaen med iskaffe og sjokolade. Synes det er utrolig leit, var ikke slik jeg trodde permisjonen skulle bli. Men ting ble mye enklere når jeg bare godtok at slik er det bare nå. Anonymkode: 27845...741 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Del Skrevet 8. september 2022 Hvis han sover i bæresele, er det jo bare å komme seg ut? Min baby (4 mnd) sover heller ikke for seg selv (i vogn, vugge, babynest osv) på dagtid, og har ikke gjort det siden hun var et par uker gammel. Jeg finner på ting hver dag likevel. Hun får gjerne dagens første dupp oppå meg mens jeg ligger på sofaen, og deretter kommer vi oss ut med bæresele og et bærenett med de mest nødvendige tingene. Har faktisk begynt å sette pris på hvor lettvint jeg kommer meg rundt med baby, sammenlignet med resten av barselgruppa som har fullastede barnevogner. Tror det er lurt å bare gjøre det som funker og gjøre det beste ut av det. Så går det an å teste soving i vogn og andre ting innimellom, særlig hvis du merker at babyen har en god dag, men ikke bli helt nedbrutt om det ikke funker likevel. Jeg har gått mange turer med baby i bæresele og tom barnevogn, og jeg ser mange andre som gjør det samme. Det er helt normalt og helt greit at babyen sover i bæresele, men ikke i vogn. Og det kommer ikke til å være sånn for alltid. Så finn de metodene som funker for deg, sånn at du også får gjort de tingene du trenger for å ha en så god permisjonstid som mulig. Anonymkode: b917a...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #14 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis han sover i bæresele, er det jo bare å komme seg ut? Min baby (4 mnd) sover heller ikke for seg selv (i vogn, vugge, babynest osv) på dagtid, og har ikke gjort det siden hun var et par uker gammel. Jeg finner på ting hver dag likevel. Hun får gjerne dagens første dupp oppå meg mens jeg ligger på sofaen, og deretter kommer vi oss ut med bæresele og et bærenett med de mest nødvendige tingene. Har faktisk begynt å sette pris på hvor lettvint jeg kommer meg rundt med baby, sammenlignet med resten av barselgruppa som har fullastede barnevogner. Tror det er lurt å bare gjøre det som funker og gjøre det beste ut av det. Så går det an å teste soving i vogn og andre ting innimellom, særlig hvis du merker at babyen har en god dag, men ikke bli helt nedbrutt om det ikke funker likevel. Jeg har gått mange turer med baby i bæresele og tom barnevogn, og jeg ser mange andre som gjør det samme. Det er helt normalt og helt greit at babyen sover i bæresele, men ikke i vogn. Og det kommer ikke til å være sånn for alltid. Så finn de metodene som funker for deg, sånn at du også får gjort de tingene du trenger for å ha en så god permisjonstid som mulig. Anonymkode: b917a...c11 Jeg er fortsatt ikke bra i ryggen etter bekkenløsningen, så blir for tungt å bære på babyen over så store avstander. Må gå 45 min tur/retur for å komme meg til butikker/cafeer/åpen barnehage. Anonymkode: 27845...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #15 Del Skrevet 8. september 2022 Turtellure12 skrev (10 timer siden): Ta en tur til kiropraktor som er spesialist på babyer hvis du ikke allerede har gjort det. Ofte kan det være noe med nakke eller rygg som gjør det ubehagelig/vondt for dem å ligge på rygg/sideleie alene. Overraskende mange som får det bedre etter å ha sjekket opp. De har jo tross alt vært gjennom en skikkelig hardøkt. Har du nok melk? Har vært både hos fysioterapaut og manuellterapeut siden han ble tatt med vakuum, men de sa at alt så fint ut. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sleng ut puppen og legg deg på siden for å amme. Enkleste for begge om du ammer da. Nyfødte kan sove lenge og noe våkner ofte og vil ha mat. De kan ha økedøgn. Evnt sørg for at han er tørr og mett om han skal sove 🤣 Anonymkode: 96d74...c67 Ammer sånn innimellom, men merker ikke store forskjellen. Kan kanskje prøve det litt oftere, men da må det bli på soverommet og jeg er litt redd for at han skal blande natt og dag etterhvert. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gratulerer, du har fått et barn som sliter med å koble søvnsykluser. Det suger! Jeg beklager at du må stå i det! Min eldste var sånn, og jeg trodde jeg skulle gå på veggen! Ettersom alle barn er helt forskjellige (mine to ligner bare utseendemessig, alt annet er helt absurd forskjellig), vil jeg bare gi de to tipsene som alltid gjelder; 1) Husk at med så små barn er ALT faser - this too shall pass! 2) Senk skuldrene, ta inn over deg at det dessverre ikke er så mye å gjøre med dette og finn ut hva som gir deg energi - for du er en bedre og mer tålmodig mamma om du gjør hyggelige ting for deg selv. Er det å være hjemme, strikke og gynge på han i bæreselen? Topp! Er det å dra på kafe med barselgruppa, trille en tur med venner eller gå på babykino? Topp! Dere to er et team, og du ofrer sykt mye for han - av og til må han ofre litt for deg også! 🙊❤️❤️ Anonymkode: 5aa61...5f6 Han sover ganske godt på natten og kan da sove mellom 4-6 timer i strekk så jeg tror ikke at det er problemet hans egentlig. Hvor lenge tok det før din klarte å koble søvnsylusene? Det som er litt kjedelig er at jeg aller helst vil ut og går tur, gå på babykino, være med venner/barselgruppa, men han er konstant grinete så da blir det bare stress å gjøre de tingene. Derfor har jeg endt opp med å bare være hjemme som ikke er så veldig hyggelig med en grinete overtrøtt unge.. Takk for støtte ❤️ Anonymkode: c0716...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #16 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Min baby på 3 mnd sover kun i armene mine eller i bæresjal. Hun har aldri sovet verken i bilstol eller vogn. Her har jeg bare resignert, og sittet inne med gardinene trekt for og råtnet i hele sommer. Barselgruppen har jeg ikke giddet å møte engang. Jeg skaffet meg abonnement på Disney pluss, så bruker dagene på sofaen med iskaffe og sjokolade. Synes det er utrolig leit, var ikke slik jeg trodde permisjonen skulle bli. Men ting ble mye enklere når jeg bare godtok at slik er det bare nå. Anonymkode: 27845...741 Føler med deg, har det helt likt her, baby er 5 mnd nå, venter fortsatt på at det går over...har begynt å gå mer ut i bæresele da, men snart blir det for kaldt og mye styr med boblejakker osv. Anonymkode: 0a520...ca9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor lang tid var det mellom hver gang han skal sove på dagen? 😊 Anonymkode: 7be19...e66 Vi har ingen fast rutine på det, men merker at han egentlig trenger å sove når det har gått en time (og det er det helsesykepleier også sier). Er vanskelig å finne riktig tidspunkt å legge ham på da han som regel går fra våken til overtrøtt på veldig kort tid, derfor har vi prøvd å komme det i forkjøpet ved å legge ham før, men da blir han grinete av den grunn.. AnonymBruker skrev (1 time siden): Her måtte babyen rett og slett kun sove på meg, alle lurer. Er over 5 mnd nå og det er fortsatt det eneste som fungerer. Anonymkode: 0a520...ca9 Han har ikke sovet på oss siden han var to uker gammel (annet enn i bæresele). Skulle gjerne lagt ham på brystet mitt og slappet av på sofaen mens han sover men det går ikke. I beste fall kan han sovne i armene mine når jeg går og bysser, men kan sjelde sette meg ned. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Min baby på 3 mnd sover kun i armene mine eller i bæresjal. Hun har aldri sovet verken i bilstol eller vogn. Her har jeg bare resignert, og sittet inne med gardinene trekt for og råtnet i hele sommer. Barselgruppen har jeg ikke giddet å møte engang. Jeg skaffet meg abonnement på Disney pluss, så bruker dagene på sofaen med iskaffe og sjokolade. Synes det er utrolig leit, var ikke slik jeg trodde permisjonen skulle bli. Men ting ble mye enklere når jeg bare godtok at slik er det bare nå. Anonymkode: 27845...741 Ja, det er litt der jeg erogså, men jeg kan ikke sette meg ned med ham når jeg har ham i sele, han våkner med én gang. Kan ikke går rundt med ham på meg hele dage, da ødelegger jeg ryggen. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis han sover i bæresele, er det jo bare å komme seg ut? Min baby (4 mnd) sover heller ikke for seg selv (i vogn, vugge, babynest osv) på dagtid, og har ikke gjort det siden hun var et par uker gammel. Jeg finner på ting hver dag likevel. Hun får gjerne dagens første dupp oppå meg mens jeg ligger på sofaen, og deretter kommer vi oss ut med bæresele og et bærenett med de mest nødvendige tingene. Har faktisk begynt å sette pris på hvor lettvint jeg kommer meg rundt med baby, sammenlignet med resten av barselgruppa som har fullastede barnevogner. Tror det er lurt å bare gjøre det som funker og gjøre det beste ut av det. Så går det an å teste soving i vogn og andre ting innimellom, særlig hvis du merker at babyen har en god dag, men ikke bli helt nedbrutt om det ikke funker likevel. Jeg har gått mange turer med baby i bæresele og tom barnevogn, og jeg ser mange andre som gjør det samme. Det er helt normalt og helt greit at babyen sover i bæresele, men ikke i vogn. Og det kommer ikke til å være sånn for alltid. Så finn de metodene som funker for deg, sånn at du også får gjort de tingene du trenger for å ha en så god permisjonstid som mulig. Anonymkode: b917a...c11 Joda, går ut av og til med ham i bæresele, men det må planlegges da jeg må kle på ham så kan ikke bare ta det litt som det kommer. Han sover som regel ikke lenge i bæresele og våkner for av lyder eller hvis jeg slutte rå bevege meg, så kan fremdeles ikke gå langt unna hjemmet. Godt poeng at jeg skal gjøre det som funker og teste ut litt annet innimellom. Det stemmer nok at jeg blir nedbrutt når ting ikke funker, har vært en slitsom start med baby med kolikk så har blitt litt desperat etter ro på dagitd. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er fortsatt ikke bra i ryggen etter bekkenløsningen, så blir for tungt å bære på babyen over så store avstander. Må gå 45 min tur/retur for å komme meg til butikker/cafeer/åpen barnehage. Anonymkode: 27845...741 Jeg var heldigvis ikke plaget med bekkenløsning, men merker det godt i ryggen etter 8 uker med byssing, bæring, yogaball og lignende. Anonymkode: c0716...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #18 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler med deg, har det helt likt her, baby er 5 mnd nå, venter fortsatt på at det går over...har begynt å gå mer ut i bæresele da, men snart blir det for kaldt og mye styr med boblejakker osv. Anonymkode: 0a520...ca9 Ja, jeg har også lurt på hvordan man løser det når det blir kaldere ute.. Håper det bedrer seg før 5 måneder.. Og håper det bedrer seg for deg snart. Anonymkode: c0716...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #19 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har faktisk fått beskjed fra ammeveileder og helsesykepleier om å amme sjeldnere da han la på seg veldig my (500 g på én uke). Vi trodde kanskje han fikk for lite mat fordi han kavet ved brystet hele dagen, men det viste seg altså at han får i seg mer enn nok. I følge dem bruker han pupp like mye som trøst (gråter mye pga smerter i magen og mye bæsjing) og det ble betraktelig bedre da vi ikke matet hele tiden, men nå er det litt mer uro under ammigen igjen. Dette begynte jeg med for 3,5 uke siden. Han ble veid senest denne uken og følgr kurven. Skal sies at han ofte stopper midt i amming og gråter pga magesmerter/prom/bæsjing, men tilbyr alltid mer pupp. Kanskje jeg må ta en ny prat med helsesykepleier. Problemet med å gi ham pupp hele tiden er at han bæsjer oftere og dermed våkner pga det.. Anonymkode: c0716...2ed Det finnes ikke noe øvre grense på hvor mye ammede barn skal legge på seg. Man skal ikke begrense vektøkning. Høres ut som han kaver så mye at han gjerne ikke får så mye av den fete melken men for mye formelk? Og når du sier du triller i timesvis og at han sovner til slutt, da vil jeg tippe at han garantert er sulten? De spiser jo så ofte at du kan ikke bruke timesvis på å prøve å legge. Da sovner han til slutt bare av utmattelse men er ikke fornøyd. Støtter forslaget om kiropraktor. Ellers ville jeg prøvd å bruke tid på å få ut luft. Sykle med beina, lite press på magen med beina, rape osv. Gjør han vant til dette. Og så få ro under ammingen. Anonymkode: 6e45a...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #20 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som er litt kjedelig er at jeg aller helst vil ut og går tur, gå på babykino, være med venner/barselgruppa, men han er konstant grinete så da blir det bare stress å gjøre de tingene. Derfor har jeg endt opp med å bare være hjemme som ikke er så veldig hyggelig med en grinete overtrøtt unge.. Takk for støtte ❤️ Anonymkode: c0716...2ed Babyen din er veldig liten enda. Ville brukt tid hjemme nå og fått litt ro. De tingene du nevner blir mye enklere etterhvert som du får litt rutiner. Du kommer deg tidsnok ut. Anonymkode: 6e45a...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå