Gå til innhold

Til dere menn; hvilke klær liker dere at kvinner går i?

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 21.11):

Hvilke klær på en kvinne gjør deg ekstra mo i knærne? Kom gjerne med forslag til type klær, farger, sko, mønstre, stoff, lengde, hårfrisyre og sminke 😁

Anonymkode: 8659d...f85

Det er mye både fargerikt og flagrende som kan være fint, spesielt om sommeren. Men dersom jeg virkelig skal få intens lyst til å snu meg etter noen må det være tettsittende klær som viser kvinnelige former foran og bak. Og spesielt trange bukser, som viser essensielle kurver som dette: ( Y ) på framsiden. Det er biologisk/genetisk uimotståelig. Men et lurt smil, innrammet i et tykt velstelt hår, kan også være nok til ekstra oppmerksomhet.
Generelt så liker jeg duse farger, helst pastellfarger som gir et mykt inntrykk. Jeg liker lave sko, høye hæler blir for arrogant, stivt og oppstyltet. Dersom håret er langt, som er fint, bør det være oppsatt på en eller annen måte, ikke flagrende (er selv for gammel til å bli imponert av det). Helst så lite sminke at det ikke synes. Håret bør helst være mørkt og glatt, men gudene vet at det finnes tusen andre varianter som også er veldig fint, lyse krøller feks, som tross alt er det motsatte.
Bukser er min klare favoritt. De bør sitte stramt rundt hoftene, og ha et tynt stoff som følger de minste detaljer. Buksene bør sitte godt på hoftene det virker selvsikkert og sexy i motsetning til bukser som siger, det er det motsatte av selvsikkert og sexy. Dressbukser, jeans, linbukser og selvsagt tights dersom anledningen tilsier det er alle perfekte på en kvinne.

Skrevet
Paramount skrev (1 time siden):

Det er mye både fargerikt og flagrende som kan være fint, spesielt om sommeren. Men dersom jeg virkelig skal få intens lyst til å snu meg etter noen må det være tettsittende klær som viser kvinnelige former foran og bak. Og spesielt trange bukser, som viser essensielle kurver som dette: ( Y ) på framsiden. Det er biologisk/genetisk uimotståelig. Men et lurt smil, innrammet i et tykt velstelt hår, kan også være nok til ekstra oppmerksomhet.
Generelt så liker jeg duse farger, helst pastellfarger som gir et mykt inntrykk. Jeg liker lave sko, høye hæler blir for arrogant, stivt og oppstyltet. Dersom håret er langt, som er fint, bør det være oppsatt på en eller annen måte, ikke flagrende (er selv for gammel til å bli imponert av det). Helst så lite sminke at det ikke synes. Håret bør helst være mørkt og glatt, men gudene vet at det finnes tusen andre varianter som også er veldig fint, lyse krøller feks, som tross alt er det motsatte.
Bukser er min klare favoritt. De bør sitte stramt rundt hoftene, og ha et tynt stoff som følger de minste detaljer. Buksene bør sitte godt på hoftene det virker selvsikkert og sexy i motsetning til bukser som siger, det er det motsatte av selvsikkert og sexy. Dressbukser, jeans, linbukser og selvsagt tights dersom anledningen tilsier det er alle perfekte på en kvinne.

Tusen takk for en veldig innholdsrik tilbakemelding! 
Synes menn forresten at det er pent med «thigh gap» på damer? 

TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

TS 

Ja. Det synes alle menn i hele verden. Takk som spør.

Anonymkode: 35c80...847

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS 

Veldig hot, spesielt i tights...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 21.11):

Hvilke klær på en kvinne gjør deg ekstra mo i knærne? Kom gjerne med forslag til type klær, farger, sko, mønstre, stoff, lengde, hårfrisyre og sminke 😁

Hvorfor bryr du deg om det? Gå med det du selv liker og trives best i. Du er ikke satt på denne planeten for å please menn.

Anonymkode: c1869...03e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS 

Så hvis alle menn svarer ja på dette, så starter du slankekuren, slik at du får thigh gap? Herregud...

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS 

Nei, egentlig ikke.

Anonymkode: 519c2...cd6

• Liker 1
Skrevet

Tettsittende klær som viser former uten å være vulgære. Noe av det verste jeg ser er mom jeans o.l.

Anonymkode: 365ed...22d

• Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor bryr du deg om det? Gå med det du selv liker og trives best i. Du er ikke satt på denne planeten for å please menn.

Nei, men kvinner flest er skapt med egenskaper som er attraktive for menn. Og menn er skapt med egenskaper som er attraktive for kvinner. Er det ikke ganske uskyldig og naturlig å ville fremheve talentet sitt best mulig slik at du kan velge mellom så mange partnere som mulig, og dermed øke sjansen for å bli fornøyd? Hva er problemet med det? Det er da ikke bedre å fornekte den du er, eller bare tenke på seg selv? Det politisk korrekte er bare korrekt i en falsk virkelighet. En vil da i de aller fleste tilfeller uansett bruke klær som en selv er komfortabel i. Verden er ikke så ond og vanskelig som mange vil ha det til.

Endret av Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

TS 

Dette måtte jeg Google og fant ut at det er avhengig av benbygning hvem som har dette. 

Jeg har sett det og likte det jeg så, samtidig liker jeg heller litt rumpe og lår også så det er ikke noe must.

Skrevet
ajarRun skrev (På 7.9.2022 den 21.56):

Hvit dongri. Svarte skinnbukser. Shorts som er så korte som mulig. Topper som ikke går lengre ned enn ribbena. Gjennomsiktig stoff på topper. Hater bher. 

Liker også rave-looken og jenter med blinkesko. 

Alt som er gjennomsiktig er bra.

Liker klesstilen til sexycyborg.

Er du japaner? Høres ut som tegneseriefigurer🙃

Anonymkode: 4c4f9...e4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 5.38):

My man👍🏻👍🏻👍🏻Ikke la en mann bestemme hva slags klær du skal ha på da er du ute å kjøre

Anonymkode: 87af1...591

Mannen min vil også jeg skal gå med klær jeg føler meg mest komfortabel i. Han ser meg stort sett i joggeklær og pysjbukse store deler av ettermiddagene /kveldene. Men det betyr ikke at han ikke liker at jeg pynter meg innimellom, både til hverdag og fest. Han gir tydelig komplimenter når jeg har på noe han liker eller syns jeg er sexy i. Og jeg vet derfor akkurat hva jeg skal ta på når vi skal ha date nights og/eller på fest sammen. Han liker stramme topper og gjerne utringning, og da er det det samme om det er med joggebukse eller miniskjørt. Og bytter jeg ut den stramme toppen med en vid genser, så kaster han seg over meg likevel😆

Poenget er at en mann må få utrykke hva han liker å se damer kledd i uten at det skal sammenlignes med med at han bestemmer. Det var nok poenget til ts også. 

Anonymkode: 4c4f9...e4e

Skrevet

Mann 36 her, enig med de som nevner kjoler og skjørt. Det er klassisk feminint og gjør virkelig susen for min del. Jada, det hadde vært ålreit å se henne i noe tettsittende/mer utfordrende også, men ikke hele tiden. Ikke hver dag. Når ei dame liksom overselger kroppen med tettsittende klær hver dag kan det fort bli litt trashy/desperat, etter min mening. Prioriter noe stilig fremfor å spille på hva som er sexy, det er mitt tips. 

Anonymkode: a241a...8ce

Skrevet

Jeg liker FLAGRENDE BLOMSTERKJOLER, skjerf, luftig hår, damer som diller med håret sitt og som plukker seg på nesa. 

Anonymkode: f04e8...573

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mann 36 her, enig med de som nevner kjoler og skjørt. Det er klassisk feminint og gjør virkelig susen for min del. Jada, det hadde vært ålreit å se henne i noe tettsittende/mer utfordrende også, men ikke hele tiden. Ikke hver dag. Når ei dame liksom overselger kroppen med tettsittende klær hver dag kan det fort bli litt trashy/desperat, etter min mening. Prioriter noe stilig fremfor å spille på hva som er sexy, det er mitt tips. 

Anonymkode: a241a...8ce

Her har du et skarpsindig poeng, når det gjelder noen du kjenner. Det er ikke smart å gå i trange bukser hver eneste dag bare fordi du har veldig sexy ben. Da er det nok med en dag eller to, budskapet er mottatt, og du kan bruke kjoler og skjørt som du vil. Det er en god strategi, alle menn vil ha hukommelse som en elefant i forhold til hvor deilig du var i trange jeans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...