AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Hvilke klær på en kvinne gjør deg ekstra mo i knærne? Kom gjerne med forslag til type klær, farger, sko, mønstre, stoff, lengde, hårfrisyre og sminke 😁 Anonymkode: 8659d...f85
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke klær på en kvinne gjør deg ekstra mo i knærne? Kom gjerne med forslag til type klær, farger, sko, mønstre, stoff, lengde, hårfrisyre og sminke 😁 Anonymkode: 8659d...f85 Slike klær som jeg blir kalt slutty og horete av mine medsøstre. Anonymkode: e2be6...e52 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Klær de føler seg vel i. Anonymkode: 9177b...bac 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilke klær på en kvinne gjør deg ekstra mo i knærne? Kom gjerne med forslag til type klær, farger, sko, mønstre, stoff, lengde, hårfrisyre og sminke 😁 Anonymkode: 8659d...f85 Tights og annet sporstklær. Mørke farger. Sko tilhørende dette. Ordinær hestehale eller helt slett hår. Minimalt med sminke. Anonymkode: 47c33...578 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Kjole er fint, lang og lett, stoff og farger som passer sesongen, barbent er fint, tilsynelatende ingen sminke. hår er hår, skalla, kort lang samme det men velstelt er jo fint da. Anonymkode: 4605b...dc1 2 1 1
ajarRun Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Hvit dongri. Svarte skinnbukser. Shorts som er så korte som mulig. Topper som ikke går lengre ned enn ribbena. Gjennomsiktig stoff på topper. Hater bher. Liker også rave-looken og jenter med blinkesko. Alt som er gjennomsiktig er bra. Liker klesstilen til sexycyborg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 Håret i hestehale gjør susen for meg 😍 Anonymkode: 2ccd2...284 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 Det er sikkert forskjell på hva en mann på 20 og en på 60 svarer, Derfor blir svarene gjerne litt misvisende. Vi er alle litt preget av oppveksten. Som godt voksen mann tiltrekkes jeg av kvinner som på en avslappet måte fremhever sin feminitet. Gjerne litt klassisk eleganse. Jeg kan se at en kvinne i trange jeans har en fin kropp, men tiltrekkes mer av de i kjoler og skjørt. Så spørs det også på settingen. På jobb, pub eller i et pent selskap. Jeg legger merke til neglene. Sånn passe lengde. Liker ikke blå, grønn eller sort neglelakk. Heller ikke knallrødt i hverdagen, men på tærne er det fint og klassisk. Hår legger jeg nesten ikke merke til. Heller ikke farge og langt eller kort. En tynn ankellenke i gull eller sølv synes jeg er pent. Kan også se om annet bijouteri er pent og matcher helheten. Digger høyhælte sandaler og pumps, men alt til sin tid. Sommerkjoler og hvite sneakers er også pent. På privaten kan min kvinne være så slutty som hun orker. "A whore in bed and a lady in the streets" Forandring fryder! Anonymkode: 48123...366 4
Bamseklemmer Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 (endret) Jeg vil ha mere av kjoler og skjørt når de først pynter seg til fest.. så jeg vil ha igjen den feminime kvinnen, som jeg elsket å beundre og oppvarte🥰 I hjemmet kan hun gjerne bruke gode myke behagelige klær, eller andre klær hvis hun liker å friste meg.. igrunn er jeg ikke så kravstor, det eneste kravet jeg har er at klærne må være rene og lukte godt.. Endret 8. september 2022 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 De fleste farger, ikke neon. Ikke høye hæler, ikke sminke. Ingen grelle mønster, ensfarget er best. Langt hår. Men dette er min smak, en annen syns nok det motsatte. Anonymkode: 73d1a...9cf
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Jeg får blikk når jeg går i tighte t-skjorter, singleter, og shorts. Jeg er ganske slank og har små pupper så jeg tror jeg ser mer pubertal ut enn jeg egentlig er. 😅 Anonymkode: 63dc0...d05 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Klær de føler seg vel i. Anonymkode: 9177b...bac My man👍🏻👍🏻👍🏻Ikke la en mann bestemme hva slags klær du skal ha på da er du ute å kjøre Anonymkode: 87af1...591 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er sikkert forskjell på hva en mann på 20 og en på 60 svarer, Derfor blir svarene gjerne litt misvisende. Vi er alle litt preget av oppveksten. Som godt voksen mann tiltrekkes jeg av kvinner som på en avslappet måte fremhever sin feminitet. Gjerne litt klassisk eleganse. Jeg kan se at en kvinne i trange jeans har en fin kropp, men tiltrekkes mer av de i kjoler og skjørt. Så spørs det også på settingen. På jobb, pub eller i et pent selskap. Jeg legger merke til neglene. Sånn passe lengde. Liker ikke blå, grønn eller sort neglelakk. Heller ikke knallrødt i hverdagen, men på tærne er det fint og klassisk. Hår legger jeg nesten ikke merke til. Heller ikke farge og langt eller kort. En tynn ankellenke i gull eller sølv synes jeg er pent. Kan også se om annet bijouteri er pent og matcher helheten. Digger høyhælte sandaler og pumps, men alt til sin tid. Sommerkjoler og hvite sneakers er også pent. På privaten kan min kvinne være så slutty som hun orker. "A whore in bed and a lady in the streets" Forandring fryder! Anonymkode: 48123...366 Du høres ut som en dame. Eventuelt en mann av slaget BlomsterFinn. Anonymkode: 35c80...847 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 Feminine klær som fremhever formene ! Ikke sånne baggy drakter og mannete businessklær. Former former former ! Anonymkode: 463ff...deb 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 ... når det er sagt, det som gjør meg ekstra mo i knærne er ei dame i stramme jeans. Ikke sånne opp på ryggen jeans men litt sånn normal/low cut. Anonymkode: 463ff...deb 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 Trange jeans, gjerne med høye hæler til. Men synes også ankelsokker (helst hvite) og sneakers er fint Anonymkode: d4789...1ea
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Feminine klær som fremhever formene ! Ikke sånne baggy drakter og mannete businessklær. Former former former ! Anonymkode: 463ff...deb Hva gjør dere menn så svake for former? Anonymkode: 8659d...f85
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #18 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva gjør dere menn så svake for former? Anonymkode: 8659d...f85 Det er biologisk. Anonymkode: 796ce...532 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #19 Skrevet 9. september 2022 Kjoler, skjørt og middelshøye hæler. Tenk Kate Middleton/Meghan Markle Anonymkode: f4d76...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #20 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 7.43): Du høres ut som en dame. Eventuelt en mann av slaget BlomsterFinn. Anonymkode: 35c80...847 BlomsterFinn er totalt skivebom. Og om han som homse bryr seg om damers fremtoning, så tror jeg at stilen nok er betraktelig mer fargerik og spesiell enn min klassiske. Dame! Selvfølgelig mulig, men hvorfor. Er det fordi jeg klarer å formulere meg noenlunde presist om det som TS etterlyser? Mulig grunnen er at min eks samboer var leverandør til motebransjen. Hun satte pris på mine innspill om produkter, trender og markedsføring generelt. Må si at jeg ikke føler mg noe femi av den grunn. Anonymkode: 48123...366 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå