AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Vi gikk ifra hverandre for ikke så lenge siden. Hos den andre foreldrene får ungen iPaden 4-8 timer til dagen ser jeg når ungen kommer til meg. Hos meg er det kansje 1 time på kvelden om det er en dårlig dag for barnet og kansje 2 timer i helgen. Føler meg litt frustrert over dette, en har ikke barn for og sette den ved iPaden hele dagen. hvordan kan jeg klare og ta dette opp på en fin måte ? Anonymkode: c5134...5a1
Aristoteles Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Jeg synes en time og to timer er for mye også. Hvordan kunne jeg tatt det opp med deg på en fin måte?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Mener du virkelig et barn på 20 måneder? Hvordan i all verden har det skjedd at et barn på den alderen i det hele tatt er introdusert for iPad? En time i hverdagen er ekstremt mye for et så lite barn. Anonymkode: 60973...cc3
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 (endret) Syns ikke så små barn trenger å se på ipad, i det hele tatt, jeg. Endret 7. september 2022 av Athena Catalina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå