AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Mange par er idag yrkesaktive "begge," og de har også eit hjem famailie m/ kanskje små barn som medfører en rekke forpliktelser. Undres på når tid på døgnet eller hvilke ukedager har dere oftast overskudd til sex, og hvordan dere prioriterer dere kjeresteforholdet i en stresset kvardag. Har oftest sex i helgene ? Har oftest sex morgen før dere drar på jobb Har sex etter barna har lagd seg, og kvelden ? Har impulsiv sex når en av dere er kåt ? Blir sjelden tid, og overskudd til sex ? Opplever ulikt sexbehov, og blitt nedprioritert ? Anonymkode: f71c8...824
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Helst på kvelden for min del, men gjerne midt på dagen om vi plutselig får tid til oss selv. Vi har ganske lik lyst og har sex hver dag. Sex er like viktig for oss begge to. Stress ødelegger mye for lysten min da jeg trenger overskudd, men mannen er flink til å ta hensyn til det og passer på at jeg har det bra hver dag❤️ Da er lysten der også☺️ Anonymkode: 0fb47...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Undres på når tid på døgnet eller hvilke ukedager har dere oftast overskudd til sex, og hvordan dere prioriterer dere kjeresteforholdet i en stresset kvardag. Har oftest sex i helgene ? Har oftest sex morgen før dere drar på jobb Har sex etter barna har lagd seg, og kvelden ? Har impulsiv sex når en av dere er kåt ? Blir sjelden tid, og overskudd til sex ? Opplever ulikt sexbehov, og blitt nedprioritert ? Anonymkode: f71c8...824 Prioriterer det sjelden. Ingen fast dag, tidspunkt etc. En og annen gang i blant.. Teller ikke dager og uker i mellom/hvor ofte vi har sex. Men det kan lett gå mange uker i mellom hver gang. Lengste er vel et år ca. Anonymkode: 7b38a...eab
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prioriterer det sjelden. Ingen fast dag, tidspunkt etc. En og annen gang i blant.. Teller ikke dager og uker i mellom/hvor ofte vi har sex. Men det kan lett gå mange uker i mellom hver gang. Lengste er vel et år ca. Anonymkode: 7b38a...eab Sex står ikkje på prioriteringslista / agendaen, men har sex når vi ein har overskudd, og begge føler seg opplagd, og motivert. Anonymkode: f71c8...824
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Vi har jevnt hatt sex 3-5 ganger i uka uansett situasjonen. Småbarn, jobb, ja uansett. Synes det er mest krevende nå når de er tenåringer. Minst en er liksom alltid hjemme, og de sover jo pokker ikke. Vi får det likevel til minst 2 ganger i uka hjemme, og drar jevnlig alene på turer, der vi er mer aktive angående sex. Håper de ikke blir boende hjemme i altfor mange år. Anonymkode: af8d6...ead 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Mannen har en del hjemmekontor, jeg jobber turnus. Så det blir en del sex på dagtid mens barna er i barnehage og på skole. Så vi er heldige der! Ellers er det lite tid når barna er hjemme og i helgene, da det alltid kommer noen inn på rommet om kveldene/natten eller morgenen 😛 Anonymkode: 65d0f...f14
Fioljenta Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 Oftere i helgen enn ellers. I ukedagene blir det ofte sent og så kollapser vi i senga. Men det er lite som er så koselig etter en travel dag som å krype inntil hverandre og kjenne roen. Da barna var små hadde vi fast datekveld en gang i uka. Vi var bare hjemme etter at barna var lagt, men det var liksom vår tid der vi viste hverandre oppmerksomhet. Ikke alltid vi hadde sex, men vi hadde mange gode samtaler, spilte litt spill eller danset med hverandre på stuegulvet. 😉 2
Fnugg Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 Vi har unger i hus annahver uke, og har da som regel sex på kvelden etter de er lagt. I helgene er det ofte på morgenen før vi står opp, er vi ekstra lystne blir det en gang til på kvelden. De andre ukene når vi er alene er det når som helst, men ettermiddag/kveld er jo mest «praktisk» ifht når vi faktisk er hjemme samtidig. Vi har jevnt over ofte sex, i det siste nesten daglig. Men i perioder mindre, går likevel sjelden mer enn en uke mellom.
Rosa Dartle Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 Må ta det igjen i helgene 😅 Og en kjappis om morgenen før jobb hvis underet skjer at ingen i huset er våkne før oss, eller at vi får til en kjappis på kveldstid.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Prioriterer det sjelden. Ingen fast dag, tidspunkt etc. En og annen gang i blant.. Teller ikke dager og uker i mellom/hvor ofte vi har sex. Men det kan lett gå mange uker i mellom hver gang. Lengste er vel et år ca. Anonymkode: 7b38a...eab Er mannen tilfreds med dette? Anonymkode: bfcfd...62f 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Vi jobber mye forskjellige tider så det skjer så og si aldri i ukedagene. Blir som regel en eller to ganger i helgen. Vi er så kjedelige at det da blir etter vi har lagt oss. Anonymkode: 3220d...056
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 Tidligere har vi stort sett hatt sex på fredager, men ikke i ukedagene når vi jobber. Nå har vi har en ungdom i hus som legger seg senere enn oss i helgene. Det gjør det vanskeligere. Vi har derfor begynt å gå turer i skogen en gang i uka. Da sniker vi oss litt bort fra stien og har sex. Lysten og overskuddet kommer automatisk av å gå tur i naturen, samt spenningen ved å ha sex utendørs. Anonymkode: 1cd88...45e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 Når barna var små: På kvelden. Gjerne lørdag siden vi sovnet før rødvinsglasset var tomt på fredager. Nå når "barna" er tenåringer og aldri legger seg: Søndag morgen eller når de en sjelden gang er borte. Jeg er mann, så sex krever ikke noe overskudd. Det krever bare tid og anledning. Anonymkode: 0181c...445 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er mann, så sex krever ikke noe overskudd. Lucky you! Anonymkode: 5c2d3...341
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er mannen tilfreds med dette? Anonymkode: bfcfd...62f Ja. Selvfølgelig. Hvis ikke hadde vi hatt oftere/mer sex 😊. Anonymkode: 7b38a...eab
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 Når barna var små var sexen ofte sett på som eit høydepunkt i parforholdet. Vår barn ønsket ofte innsovning i foreldrenes seng, og vi måtte ein selvsagt avstå fra å ha sex. Det å la barna tidvis få sove i foreldrenes seng når de måtte ønske det var selvagt prioritert foran det å ha sex. Etterhvert som barna blei eldre, og de kom inn i voksenalderen såg ein føre seg at VI kunne ha sex når vi måtte ønske utan omsyn til barna, men slik blei det ikkje. Da mor omsider fekk seg en 80% stilling å spe på husholdningsbudsjettet, og vi begge hadde lange dager på jobben blei overskudded også mindre til sex. Mange par opplever at sexbehovet avtar med årene saman selv om samlivet funker optimalt på andre måter Anonymkode: f71c8...824
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 Fant fort ut at man må være litt kreativ på når og hvordan man har sex. Mye om kveldene i dusjen før vi legger oss. I kveld er mannen borte og da har han ytret ønske om tlf sex på den måten at jeg ringer han når jeg koser meg, mens han sitter og kjører gravemaskin. Alltids muligheter om begge vil og legger til rette for det tenker jeg 😊 Anonymkode: 7e6f7...992
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #18 Skrevet 18. september 2022 Det kan være ved kjøkkenbenken under middags ordning at vi tar en kjapp en, barna kommer hjem etter oss. Noen morgener tar vi en kjapp en I dusjen etter treningsturen,vi jogger hver morgen. Skikkelig sex har vi kanskje 2 ganger i uka,det gjør vi i sengen etter at barna har lagt seg. Helgene kan vi våkne midt på natta og ha sex. Anonymkode: 1befe...37b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå