AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 vi har vært igjennom en del runder med rekruttering uten at det har fungert. Nå er vi igang igjen og for første gang er det meg som er fagleder som er ansvarlig for hele prosessen inklusiv referanseinnhenting. Vi har nå kommet til 2.gangsintervju og jeg gruer meg til hvert intervju. Syns det er verre å være den som skal lede intervjuet enn å bli intervjuet selv. Vi har hatt en par 2.gangsintervju og skal ha noen flere. Min leder mener jeg bør ringe referanser nå før vi er ferdig med alle intervjuene. Jeg har aldri ringt referanser slik og sliter litt med tanke på hva jeg skal spørre om og hva man begynner samtalene med...noen forslag? Samt av de vi har hatt inne så sitter jeg med en veldig god magefølelse på en av de men ikke den andre. De andre som er med i rekutteringsprosessen mener motsatt enn meg og de andre som har blitt ansatt har ikke vært min magefølelse men de sin. De sluttet kort tid etter da det er en svært krevende stilling med mye som man skal sette seg inn i. En av de har virkelig gjort en jobb for å vite hva jobben er, mens den andre er litt sånn laid back. Hva er deres erfaringer som har rekruttert før om hva man spør om osv? Jeg er veldig sterk i jobben min og veldig klar på ting, men her kjenner jeg sliter veldig. Langt utenfor min komfortsone. Anonymkode: cc8aa...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå