Holly Hobbie Skrevet 26. november 2005 #1 Skrevet 26. november 2005 Fikk vondt i halsen paa tirsdag. Er fortsatt veldig forkjoelet og er slapp og trett i tillegg. Hvor lenge varer en typisk forkjoelelse egentlig? Hilsen en som er lei av snoerr og nysing.
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 Dersom du ikke gjør stort, tar det to uker. Tar du rød solhatt, c-vitamin, noskapin og følger alle råd tar det fjorten dager... Så; HOLD UT!
Brunhilde Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Dersom du ikke gjør stort, tar det to uker. Tar du rød solhatt, c-vitamin, noskapin og følger alle råd tar det fjorten dager... Så; HOLD UT! ← Stemmer nok dette, ja! Vil også legge til at av alle de midlene som ikke hjelper mot forkjølese er konjakk det beste. Du blir ikke bedre, men du glemmer at du er syk... God bedring, Popelka!
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2005 Ble litt lettet naa, er nemlig saa lenge siden jeg har vaert ordentlig forkjoelet (kanskje to-tre aar) saa jeg husket ikke hvor lang tid det tar aa komme seg. Mannen blir aldri syk han heller. Foeler meg bedre i dag. Hiver innpaa med c-vitaminer etc. - kan jo ikke skade, hvertfall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå