Gjest sola Skrevet 22. oktober 2002 #1 Del Skrevet 22. oktober 2002 er det flere her inne som skal ha eksamen i norsk og nynorsk denne høsten? jeg skal gå opp i de to fagene som privatist om noen uker og er ikke på langt nær ferdig med pensumet enda ...er vi flere i samme boks????? sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 23. oktober 2002 #2 Del Skrevet 23. oktober 2002 Liten retting: Det heiter ikkje norsk og nynorsk, det heiter hovudmål og sidemål. Sorry, måtte berre kverulere litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. oktober 2002 #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Tenkte akkurat det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. oktober 2002 #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ouff, nei heldigvis. Det der er jeg ferdig med. Tok kveldskurs for noen år tilbake. Vi ble ikke ferdig med alt av pensum som vi skulle gjennomgå, så da sa læreren at....nei..det vi ikke har snakka om, det kommer ikke på eksamen. Veldig greit! Lykke til! Det går så bra så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 27. oktober 2002 #5 Del Skrevet 27. oktober 2002 Det var da maken til kverulering da men skal selvfølegelig heretter huske at det heter hovedmål og sidemål....... sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 30. oktober 2002 #6 Del Skrevet 30. oktober 2002 Skal kverulere litt jeg også: Du lurer vel på om det er flere i samme båt, og ikke boks? Skal nok ikke avlegge eksamen nå, men kanskje jeg kan hjelpe deg likevel. Hva er du mest usikker på? Hvor er "hullene" dine? Hva kan du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 30. oktober 2002 #7 Del Skrevet 30. oktober 2002 Vel her har vi faktisk et uttrykk som heter i sammen boks..så da er det sagt! er ikke noe jeg er noe spesielt usikker på når det gjelder pensumet , bare lurte på om det var flere som skulle igjennom de to eksamnene dette året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. oktober 2002 #8 Del Skrevet 30. oktober 2002 Nei, men til våren... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest privatisten Skrevet 27. august 2003 #9 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg leser nå, skal ha eksamen til høsten/vinteren... Hvordan gikk det med deg, sola? På eksamenene? Kom du deg igjennom pensum? Hva fikk du oppgaver om, og fikk du ståkarakterer? Klem fra privatisten i samme boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå