AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Hvis du er i starten av 20-årene og din far roter med en kollega i slutten av 20-årene, hadde blitt sint på din far eller kollegaen? Anonymkode: deff0...50e
Nymerïa Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Jeg hadde lurt på hva som feila kollegaen min. Faren min var over 40 da jeg ble født, så en kollega i slutten av 20-årene som hadde satt i gang noe med en mann i midten av 60-årene hadde jeg rista på hodet av. Ikke noe vondt om min far, men det hadde vært så surrealistisk at jeg ikke hadde klart å bli sint på noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Eh, ja. Men han er også godt gift Anonymkode: a55ec...55b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Etter at jeg hadde summet meg etter mindfucken "hva f..feiler kollegaen min" hadde jeg blitt litt sur over at han sviktet moren min. Anonymkode: 29c79...619
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 Jeg hadde tenkt at faren min var en jævla løk. Anonymkode: c0156...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 Har opplevd at moren min rota med en i vennegjengen i fylla. Gjett om begge fikk høre det. De påsto begge at det ikke var snakk om fullbyrdet sex, men jeg vet ikke hva jeg skal tro. Skammelig, flaut og ekkelt. Mamma er korea-adoptert, populær blandt mannfolk og dessverre litt for lett på tråden når hun drikker. Anonymkode: ec4f6...b49
Maestro Skrevet 7. september 2022 #9 Skrevet 7. september 2022 Kvalm. Pappa blir 68 og holder seg ikke godt for alderen 🫣 Stressete jobb hele livet og gener med rask gammel hud 🥴 joda joda 😂 jeg blir 30 selv.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #10 Skrevet 7. september 2022 Hadde dumpa både faren og kollegaen Anonymkode: 518a0...490
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har opplevd at moren min rota med en i vennegjengen i fylla. Gjett om begge fikk høre det. De påsto begge at det ikke var snakk om fullbyrdet sex, men jeg vet ikke hva jeg skal tro. Skammelig, flaut og ekkelt. Mamma er korea-adoptert, populær blandt mannfolk og dessverre litt for lett på tråden når hun drikker. Anonymkode: ec4f6...b49 Jeg synes du bør tenke over at du legger ut slike detaljer på et stort forum som blir lest av mange. Anonymkode: 6f7a1...8a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå