AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Jeg liker dyr og er glad i dem, jeg har en kjæreste (nettopp blitt samboer) som er glad i hunder vi har en venninne som har en søt liten hund, eller vet ikke om hun er sur på meg da… men føler at hun bare tekster kjæresten min for å spørre om tjenester om hundepass eller om han kan kjøre henne til butikken eller fikse noe, hun har samboer. Jeg kranglet vis med felles venninne av meg og henne så nå har hun ikke giddet å svare som hun gjorde før, men hun spurte nettop i går om samboeren min kunne passe på lille «fido» jeg er ikke særlig glad i hunder, den er ikke husren og tisset og bæsjet noen ganger når samboeren min bodde får seg selv og passet den.. jeg orker ikke dette i mitt hus. Heller at når samboeren min passet denne hunden så følgte ikke hunden med leker, eller noe seng da den er vandt til og sove i seng og sofa, beklage men æsj.. Men nå skal jo hun få seg enda en hund! Og hun tekster samboeren min om hundepass iallfall annenvær helg til tredje ver helg.. nå har ikke vi hatt tid pga flytting osv men orker ikke tanken på at samboeren min plutselig sier ja til å passe på hund og iallfall ikke 2 hunder.. Anonymkode: c2691...819
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker dyr og er glad i dem, jeg har en kjæreste (nettopp blitt samboer) som er glad i hunder vi har en venninne som har en søt liten hund, eller vet ikke om hun er sur på meg da… men føler at hun bare tekster kjæresten min for å spørre om tjenester om hundepass eller om han kan kjøre henne til butikken eller fikse noe, hun har samboer. Jeg kranglet vis med felles venninne av meg og henne så nå har hun ikke giddet å svare som hun gjorde før, men hun spurte nettop i går om samboeren min kunne passe på lille «fido» jeg er ikke særlig glad i hunder, den er ikke husren og tisset og bæsjet noen ganger når samboeren min bodde får seg selv og passet den.. jeg orker ikke dette i mitt hus. Heller at når samboeren min passet denne hunden så følgte ikke hunden med leker, eller noe seng da den er vandt til og sove i seng og sofa, beklage men æsj.. Men nå skal jo hun få seg enda en hund! Og hun tekster samboeren min om hundepass iallfall annenvær helg til tredje ver helg.. nå har ikke vi hatt tid pga flytting osv men orker ikke tanken på at samboeren min plutselig sier ja til å passe på hund og iallfall ikke 2 hunder.. Anonymkode: c2691...819 Be henne plassere dyret i kennel Anonymkode: fa3d3...e3b
Hundejente Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 ehm, her er jo ikke venninna problemet, men samboeren din. greit nok at man vil være grei og si ja iblant, men så ofte? det er jo litt sprøtt. regner med dere blir mer bundet av å passe et dyr. jeg tenker at det ikke kan være så fryktelig vanskelig å si ja en gang iblant, men ikke så ofte. det er bare å si at det ikke passer, at dere har planer i løpet av helgen som ikke er forenelige med å passe en hund.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Hundejente skrev (16 minutter siden): ehm, her er jo ikke venninna problemet, men samboeren din. greit nok at man vil være grei og si ja iblant, men så ofte? det er jo litt sprøtt. regner med dere blir mer bundet av å passe et dyr. jeg tenker at det ikke kan være så fryktelig vanskelig å si ja en gang iblant, men ikke så ofte. det er bare å si at det ikke passer, at dere har planer i løpet av helgen som ikke er forenelige med å passe en hund. Jeg vet, vi har jo ikke kjent henne så lenge, jeg vet at samboeren min kan være litt for snill fordi han liker å være grei, men ikke vår hund ikke vår ansvar. Tror ikke hun har veldig god økonomi til å ta hunden i kennel.. men samboeren min fikk bare første gang han passet de penger men etter det har han ikke fått noe de andre gangene Anonymkode: c2691...819
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Hvor mange tråder skal du opprette om kjæresten din, denne venninnen og hunden hennes? Og hvorfor holder det ikke med alle svarene du har fått til nå? Dette begynner å minne om en usunn hang-up som du bør vurdere å få profesjonell hjelp til å takle. Anonymkode: 7a8cd...bf8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå